caffeineaddict skrev:Haha, tittar långt bort och försöker att inte se nååååågot mönster i att killarna i tråden gillar the munchers mer än tjejerna.
wyndham skrev:Jag har förresten lite svårt att acceptera att QaF US visades före L word eftersom det finns lite väl stora likheter mellan dom två paren ibland (även om jag bara sett s1). Har svårt att förstå varför någon skulle vilja plagiera nåt så dåååligt.
Ai skrev:Shane och Brian har rätt så många patetiska beröringspunkter också.... (kör jeep, i don't belive in love - i belive in fucking + många andra vi inte ska gå in på eftersom du inte sett så långt).
madskellig skrev:Hihi, Hal Sparks är programledare för nån realityserie, Survival of the richest, på kanal 5 just nu
brat skrev:Men jag kan inte tro att anledningen att många här ogillar dem (isf: tycker att de är tråkiga) har något att göra med att de är lesbiska (isf bögar).
brat skrev:madskellig skrev:Hihi, Hal Sparks är programledare för nån realityserie, Survival of the richest, på kanal 5 just nu
Jag såg det. Blir lite rädd. Kan han inte få arbeta på riktigt istället? Fast det där gör honom säkert riktigt känd i realityseriernas land.
caffeineaddict skrev:brat skrev:Men jag kan inte tro att anledningen att många här ogillar dem (isf: tycker att de är tråkiga) har något att göra med att de är lesbiska (isf bögar).
Jag menade iofs precis tvärtom. Klyschbilden av killar: we likey hot leeesbians!
caffeineaddict skrev:brat skrev:Men jag kan inte tro att anledningen att många här ogillar dem (isf: tycker att de är tråkiga) har något att göra med att de är lesbiska (isf bögar).
Jag menade iofs precis tvärtom. Klyschbilden av killar: we likey hot leeesbians!
Tinwiel skrev:Meen.. jag tycker också att det är bra att nån gillar Mel/Lindsey och deras storys. Herregud, den här tråden har ganska fullt med Brian/Justin-shippers, som blir alldeles till sig så fort dom har ett scen tillsammans (ja, jag pratar om mig själv men jag VET att jag inte är ensam), så det är ju bara bra med lite ombyte och spridning av kärleken.
brat skrev:caffeineaddict skrev:brat skrev:Men jag kan inte tro att anledningen att många här ogillar dem (isf: tycker att de är tråkiga) har något att göra med att de är lesbiska (isf bögar).
Okej, mitt problem här är att du kallar Mel och/eller Linds "hot".
Ai skrev:Alla var snygga i säsong tre. Vad som sen hände med sminklogen vettetusan.... men jag håller inte för otroligt att droger kan ha varit inblandade.....
Tinwiel skrev:Haha.. s5 är.. ja. Vad säger man?![]()
Alla är fula i håret, Brian är värst. Han ser ut som en tant i frillan. Det har jag sagt förut, jag vet det, men jag störde mig verkligen på det..
wyndham skrev:Tinwiel skrev:Haha.. s5 är.. ja. Vad säger man?![]()
Alla är fula i håret, Brian är värst. Han ser ut som en tant i frillan. Det har jag sagt förut, jag vet det, men jag störde mig verkligen på det..
Oh no, she didn't! Sminket kan jag verkligen skriva under på, men inte håret. Inte snyggast, men lite förändring måste man ju tillåta.
När jag senast klippte mig hade jag visserligen med en bild på den kortare frisyren i s.3 som är så snygg. Att jag ändå fick Justins pilot-frisyr är en annan historia...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare