caffeineaddict skrev:Drunken Bastard Like Plysch! Plysch For Mayor!
Det där skulle landa i Glad-tråden... MOHAH!
caffeineaddict skrev:Drunken Bastard Like Plysch! Plysch For Mayor!
Tob skrev:Men samtidigt så är det faktiskt lite roligt att följa något på tvn för ovanlighetens skull. Jävla problem jag har skapat mig då.
The Buffster skrev:Dangens avsnitt, 3.05, var ren och skär lycka och då var det ändå långt ifrån seriens allra bästa avsnitt. Jag älskar det helt enkelt.
The Buffster skrev: (spoiler 3.07) Jag älskar House. Så är det bara. Jag ser knappt det negativa alls längre. Avsnitten kan vara mer eller mindre bra men jag känner mig alltid helt lycklig. House och Wilsons relation har alltid varit en av seriens bästa delar, så det fanns mycket att gilla med det här avsnittet. Wilson älskar jag så mycket att det inte är sant.
adolvsson skrev:Och därför har det (som bekant för den som hängt med i tråden) alltid, redan från början, stört mig att Wilson ofta fått för lite att göra. Det är en för viktig karaktär för att skuffa undan. Så ju mer Wilson, desto gladare Fredrik Adolvsson. Och Buffster, antar jag
The Buffster skrev:Du har så rätt. Mer Wilson = gladare Buffster, definitivt. Hoppas bara att det blir så nu. Inte att han är med mycket i ett avsnitt, som här, och sen håller sig i bakgrunden flera avsnitt för att sen vara med mer. Mycket Wilson hela tiden, det är det jag vill ha.
adolvsson skrev:Har sagt det förr, upprepar mig igen, jag skulle väldigt gärna se Wilson som en permanent del av Houses team. Eller, för jag antar det finns en risk att dynamiken skulle kunna rubbas, åtminstone stadigt återkommande. Om jag inte minns fel har ju medlemmarna i gruppen ändå olika expertområden och en man med Wilsons erfarenhet torde ha en hel del att tillföra.
adolvsson skrev:Manusförfattaren själv om 3x07 - Son of Coma Guy (helskön titel, f'resten). Intressant läsning.
noike skrev:Samme person som skrev "House vs God". Han kan sina titlar.
adolvsson skrev:noike skrev:Samme person som skrev "House vs God". Han kan sina titlar.
Hon. Men ja.
noike skrev:Lwes: NEJ! Crossovers mellan serier som inte har något med varandra att göra är dåligt dåligt dåligt. Titta på Homicide så förstår du.
LWes skrev:Jag vill se Homicide, vad hade den crossovers med?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare