JAg med!caffeineaddict skrev:Oh, Almodovar. Jag vill se, jag med.
adolvsson skrev:Nu har jag sett A Scanner Darkly. Jävligt bra, otroligt snygg. Robert Downey Jr äger. Skiljer den sig mycket från boken? Förutom att filmen har fler bilder. Antar jag.
adolvsson skrev:Nu har jag sett A Scanner Darkly. Jävligt bra, otroligt snygg. Robert Downey Jr äger. Skiljer den sig mycket från boken? Förutom att filmen har fler bilder. Antar jag.
caffeineaddict skrev:Hur var DVDSCR:ern? Mycket svartvitt?
Jim Henson's "Fraggle Rock" is coming to the big screen.
The 1980s cult hit TV show is being developed by Ahmet Zappa -- younger son of Frank Zappa -- into a full-length live-action musical fantasy starring the classic characters.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Hur var DVDSCR:ern? Mycket svartvitt?
Bra kvalité, en del svartvitt och lite text. Inte jättemycket. Inte så det störde. Å andra sidan blir jag aldrig lättstörd av dom där grejerna. Det enda jag kan jämföra med, på rak arm, är Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Och det var nog ungefär lika mycket.
noike skrev:Det störde mer i Eternal Sunshine, här tänkte jag knappt på det under tiden filmen var igång
Tinwiel skrev:Hm.. ok. Inte ens för Claire Danes? Jaja, det kanske blir Smallville då. :rolleyes:
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare