LWes skrev:Från och med avsnitt 116, Buffster, kom ihåg det.
Off skrev:Haha jag har helt missat att man blev spoilad när de bytte intro där. Antagligen för att jag i 95 av 100 fall skippar introt.
sp1keout skrev:Buffsti, du gillar verkligen väldigt mycket hos One Piece om man ska utgå ifrån ditt senaste inlägg, haha =) Glädjer mig!
sp1keout skrev: Buffsta~schuuuwaaannnn~~ <3
sp1keout skrev:De kommer allt närmare... hur många avsnitt hinner du se om dagen?
Glorificus skrev:Efter allt One Piece-prisande här har jag länge tänkt att jag borde se det, så nu har jag laddat ned de 30 första avsnitten (med K-F-översättningen)... Såg de fyra första delarna igår, och det ser bra ut än så länge.
sp1keout skrev:En gång i tiden såg även Glori~chan på One Piece, men jag tror hon slutade eller dylikt, jag och LWes möttes i en gråtande kram och klappar på våra axlar, sen kämpade vi vidare. Och fann dig, tack =)
sp1keout skrev:Buff~swan: Oki
Off: Fortfarande säker på att du inte ska läsa mangan och följa animen? Med tanke på att ADC-Heaven/Elites inte subbar längre...
Off skrev:sp1keout skrev:Buff~swan: Oki
Off: Fortfarande säker på att du inte ska läsa mangan och följa animen? Med tanke på att ADC-Heaven/Elites inte subbar längre...
WOOOOOOOOOT!?
sp1keout skrev:72 timmar utan Buffsta~schuuuwans updates
LWes skrev:Vad tycker du om Bon Clay?
sp1keout skrev:(Bilderna är ifrån April, har funderingar på att klä ut mig till Wiper till i Oktober... Har förövrigt fler bilder...)
LWes skrev:Det är jättekul att se One Piece cosplay-bilder på internet, men en sak jag aldrig kommer förstå är varför tjejer alltid klär ut sig till Luffy?och Zoro
och Sanji
![]()
Kan inte tjejerna klä ut sig till tjejer och killarna till killar?![]()
sp1keout skrev:En gång i tiden såg även Glori~chan på One Piece, men jag tror hon slutade eller dylikt, jag och LWes möttes i en gråtande kram och klappar på våra axlar, sen kämpade vi vidare.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare