Jag har sagt hela tiden att jag vill se mer av Wilson, men vad jag inte sagt är att jag gärna skulle se honom som en del av teamet. En fast del. Åtminstone tillfälligt, för en arc, för att se om det fungerar. Scenariot intresserar mig. Han tenderar att funka bra dom få gånger han använts i ett sådant sammanhang, och Dr Holmes behöver utnyttja sin Watson mer. För bövelen!
brat skrev:Bättre sent än aldrig. Råkade hamna framför avsnitt två nu när serien började på TV4 och blev genast fast. Riktigt intressant serie. Det som gör den verkligt fantastisk är dock bara House själv. Vilken karaktär!!
HeY skrev:House blir bara bättre och bättre, skulle inte förvåna mig om den ganska snart skulle kunna komma upp på topp 5 listan (och den är svår att komma upp till 8) )
brat skrev:Bättre sent än aldrig. Råkade hamna framför avsnitt två nu när serien började på TV4 och blev genast fast. Riktigt intressant serie. Det som gör den verkligt fantastisk är dock bara House själv. Vilken karaktär!!
noike skrev:HeY skrev:House blir bara bättre och bättre, skulle inte förvåna mig om den ganska snart skulle kunna komma upp på topp 5 listan (och den är svår att komma upp till)
Svårt? Var inte Chamed med på den listan?
wyndham skrev:Idag har jag åter igen haft den tidigare nämnda föreläsaren på den medicinska psykologin. Det var existensialism som skulle diskuteras. Han skrev en "vad är livet?" på tavlan och sen blev det kaffepaus och tid för diskussion. Efteråt fick vi komma med olika förslag på svar. Han började själv med att ge tre förslag.
Livet
- inte så kul
- nä, rätt roligt
- House
Och även om diskussionen sen gick i diverse olika filosofiska riktningar så var han noga med att knyta an till House. Bra föreläsare det där.
noike skrev:
HeY skrev:för off-topic
HeY skrev:Läser du alltså medecin? (lite off-topic med mina intressesmurfar började reagera! du kan skicka ett PM om det är för off-topic!)
caffeineaddict skrev:3.03 var verkligen ett tokigt bra avsnitt.
(spoiler 3.03) Snygg karaktärsutveckling, starkt gästskådespel från Joel Grey och lagom äckelrolig sideplot med House och tonåringen (och Leighton Meester är heeeeet!). Överlag kändes hela fallet långt mycket mer engagerande än vad det gör för det mesta, när det är historierna kring de vanliga karaktärerna som intresserar mig mest.
Glorificus skrev:Joho... 31 oktober är det visst tillbaka.
adolvsson skrev:Man skulle kunna tro att HAUS anpassat sig efter noikes plötsliga bredbandsdöd. Freeea-kee!
noike skrev:Jag skickade ett hjärtknipande vykort till dem med tårfläckar på och så undertecknade jag med "Lisa, 5 years, repuplican." De på FOX smälte direkt och anpassade sig efter min situation.
adolvsson skrev:noike skrev:Jag skickade ett hjärtknipande vykort till dem med tårfläckar på och så undertecknade jag med "Lisa, 5 years, repuplican." De på FOX smälte direkt och anpassade sig efter min situation.
Så, nästa vykort kommer handla om The Inside på DVD och en uppmaning till FOX att göra som Timmy vill, antar jag?
noike skrev:Har prövat, det gick inte lika bra. I svarsbrevet stod det: "LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!"
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare