Andra serier 2: Son of Andra Serier

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » tor sep 28, 2006 7:16

Jag tyckte inte alls om Angels in America då den visades första gången i svensk TV. Inte alls min typ av TV-serie. Jag tyckte faktiskt illa om den.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor sep 28, 2006 10:23

Det var ett annorlunda omdöme, men jag tänker fortfarande testa titta på den och se om det är något jag gillar.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Glorificus » tor sep 28, 2006 14:18

AKS skrev:Jag tyckte inte alls om Angels in America då den visades första gången i svensk TV. Inte alls min typ av TV-serie. Jag tyckte faktiskt illa om den.

Samma här. Sen tvingades jag se om hela serien i skolan... och analysera allt i flera dagar... gnnh. Men vissa tyckte om den hur mycket som helst, och jag kan förstå varför, den är bara inget för mig. Det var alldeles för tydligt att det är en adaption från en teaterpjäs, och att man inte varit nog effektiv med att kapa bort saker i historien för att det ska fungera i ett filmiskt format. Bra skådespel till trots kändes det för teatraliskt och långdraget för min smak.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav AKS » tor sep 28, 2006 18:20

Illyria skrev:Det var ett annorlunda omdöme, men jag tänker fortfarande testa titta på den och se om det är något jag gillar.

Ja, naturligtvis ska du det! Det positiva kan ju vara att jag tog ner dina förväntningar ett snäpp i alla fall. Jag hoppas att du gillar den.

Glorificus: Hear, hear! Jag tyckte dessutom att den kändes (och nu kommer ordte jag alltid försöker undvika, men vad gäller AiM kan jag inte avstå från det)... pretentiös.

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor sep 28, 2006 18:23

Egentligen har jag inga förväntningar då jag inte ens vet vad den handlar om. ;) Har så mycket annat på lager att titta på just nu också så den får vänta.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav LWes » tor sep 28, 2006 18:36

Jericho 1x02 - Mycket bra! Och mer tittare än förra avsnittet, det är bra!
:o :) ;)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tob » tor sep 28, 2006 19:20

LWes skrev:Jericho 1x02 - Mycket bra! Och mer tittare än förra avsnittet, det är bra!
:o :) ;)

Tyckte nog i för sig att avsnittet var bättre än pilotavsnittet, men särskilt exalterad över det känner jag mig inte. Rent av skamligt att serien inte har mer apokalytpisk stämningen över sig, vilket hade kunnat rädda den då jag verkligen inte kan bry mig mindre om huvudkaraktären/erna.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav AKS » tor sep 28, 2006 19:31

Jag kommer att skippa Jericho fram till jullovet (ungefär som jag gjorde med Prison Break förra året). Hör jag bra kommentarer härifrån så ger jag de fyra-fem första avsnitten eller så en chans då. Jag tyckte piloten var okej, men har så mycket annat att kolla på så jag skjuter upp den på framtiden. Vilket iofs gäller de flesta nya serier denna säsong. Ska nog bara ge The Nine och Friday Night Lights tid nu i början. Ja, och Ugly Betty vars pilot jag inte sett ännu.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor sep 28, 2006 19:44

Tob skrev:Rent av skamligt att serien inte har mer apokalytpisk stämningen över sig

Det var mitt stora problem med piloten, verkar som det fortsätter i avsnitt 2, men jag ska se det och sen avgöra om jag ska följa serien. Känns dock som en besvikelse, för serien hade stor potenial med vad den (egentligen) vill berätta.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav LWes » tor sep 28, 2006 23:08

Tob skrev:Rent av skamligt att serien inte har mer apokalytpisk stämningen över sig

Jag förstår inte riktigt vad du menar, för det ju inte nödvändigtvis ett apokalyptiskt scenario - så vitt vi vet! Vi vet inte vad som pågår, och det här är ju bara början.
Att det en vacker dag kan bli Fallout/Jeremiah/Mad Max-aktigt är ju möjligt, och det vore coolt, men jag tycker det funkar bra hittills med osäkerheten och ser fram emot att få reda på mer om vad det är som har hänt och hur stor skadan är o.s.v.

AKS skrev:Jag kommer att skippa Jericho fram till jullovet (ungefär som jag gjorde med Prison Break förra året). Hör jag bra kommentarer härifrån så ger jag de fyra-fem första avsnitten eller så en chans då.

I stort sett så jag också gör.
Följer dom som jag vill följa oansett vad som händer, och sen efteråt ser jag vilka som är värda att se ifatt.
Kidnapped t.ex. skulle jag nog gilla, men jag ser ingen vist med det om den skulle läggas ner snart. Det bygger mycket av mitt resonemang på.

Jericho 1x02Jag tyckte att det var cooolt när Jake eller vad Skeet nu heter skjöt på fejk poliserna. Det känndes lite post-apokalyptiskt tyckte jag.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tob » tor sep 28, 2006 23:38

LWes skrev:

Jag förstår inte riktigt vad du menar, för det ju inte nödvändigtvis ett apokalyptiskt scenario - så vitt vi vet! Vi vet inte vad som pågår, och det här är ju bara början.
Att det en vacker dag kan bli Fallout/Jeremiah/Mad Max-aktigt är ju möjligt, och det vore coolt, men jag tycker det funkar bra hittills med osäkerheten och ser fram emot att få reda på mer om vad det är som har hänt och hur stor skadan är o.s.v.

Det har nog med förväntningar att göra. Baserat på vad jag har läst och hört om serien på förhand, och dess tema, så hade jag förväntat mig betydligt mer fokus på att det faktiskt har gått åt helvete för ett större område, och därmed också en hel del människor. Faktum är ju att det är just den biten som har gjort att jag har gått och varit lite småentuastisk över serien ända sedan jag hörde om den.

Sen om den så småning om leder fram till ett mad max, fallout etc tema senare i serien känns ganska ointressant, då uppbyggnaden kring karaktärerna känns så jäkla trist.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav HeY » fre sep 29, 2006 18:13

Någon som hunnit se Ugly Betty än? Har den på nerladdning, ska bli kul att de om den förtjänar sin stora uppmärksamhet.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Illyria » fre sep 29, 2006 18:18

Jag gillade tyvärr inte Ugly Betty.

Kopierat från Tv-land: Tyvärr inte vad jag hade hoppats på, det fanns väl en del lite roliga inslag, men alldeles för mycket overkligt och löjligt som drog ned. Kändes som en blandning av tecknat och sämre film, om serien kommer fortsätta se ut som piloten är det inte en serie jag är direkt intresserad av att följa. Betty/America var bra i sin roll, men allt runt om blev alldeles för överdrivet och overkligt för min smak.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Binchy » fre sep 29, 2006 19:00

CSI

Är det bara jag eller hittar de ALLTID alla döingarna när det är mörkt, och sen när teamet har samlats och ska processa platsen så är det plötsligt dagsljus? Hur långsamma är de egentligen? Fast, vilken serie har inte lidit av lite logiska hopp?

Jag gillar serien som helhet, allt faktasamlande och klurande och medicinska termer. Jag är nog inte särskilt kräsmagad, inte när det är på film i alla fall, men i Homebodies (403)så (spoiler Både avsnittet och ghiää-effekt) hade en kille legat i badkaret, med het vatten rinnande över sig i en vecka eller så. Han var kokt, och bloated som bara den. Ghiäääää! Och just då satt jag givetvis och åt. Var plötsligt inte så hungrig längre...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav Ruccola » fre sep 29, 2006 20:45

Ang Jericho 1x02

Jag håller med om kommenterna ovan, om saknaden av apokalyptisk stämning. Lite väl amerikanskt smörig ibland också, men avsnittet var bättre än piloten.

Fast de flesta verkar ju iofs inte fatta vad som har hänt, och det är ju bara den svarta killen som har koll på att i stort sett hela USA är nukat. Lite lurigt att det finns två personer i en så pass liten stad som verkar ha ett militärt "specialförband"-förflutet förresten...
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion

Inläggav adolvsson » fre sep 29, 2006 20:59

Ugly Betty 1x01:
Jag tyckte faktiskt om det här. Det var inte fantastiskt, och egentligen inte alls min typ av kopp med te i så jag har svårt att se mig fortsätta med serien, men den var helt klart okej. Mysig, charmig och good-feely, med en handfull goda skratt.

Som sagt, det här lär vara första och sista avsnittet för mig, men det hindrar mig inte från att säga att Betty är värd en chans.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav noike » lör sep 30, 2006 1:21

Shark 1.02 - det är underhållande och mycket av det beror på James Woods. På sätt och vis är det lite som House faktiskt i det att bägge huvudpersonerna är rövhål. House har ett bättre persongalleri och mer genomgående kvalitet, där trevar Shark en del i mörkret. Men jo, guilty pleasure så att det stinker om det fast jag kan inte riktigt känna någon skuld.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav adolvsson » lör sep 30, 2006 19:49

I dag blev det en dag för nummer två.

Kidnapped 1x02:
Jag tyckte det fanns en annorlunda känsla över det här jämfört med piloten. Kanske för att det verkade som om man försökte förändra lite, trycka in mer mer information snabbare för att ha mer att jobba med i längden. Å ena sidan blev avsnittet sämre för det, höll på att döda min lust att se fler. Å andra sidan lär serien räcka längre och i slutändan blev jag tillräckligt nyfiken för att fortsätta ett tag till.

Smith 1x02:
Nej, det här är ingen banbrytande serie, men faktiskt riktigt bra. Riktigt välgjord. Spännande. Väldans välspelad - förutom Amy Smart, som fortfarande är den svaga länken (hade dom spelat mer på big bad wannabsidan av karaktärens personlighet, tror jag hon kunna funka bättre). Till fans av heisthistorier (heistorier? Jag försöker bara mynta nya uttryck här, hojta om det fastnar), Ray Liotta eller John Wells skulle jag absolutivt rekommendera en koll.

Jericho 1x02:
Inte så pjåkigt, fast jag känner mig nog inte tillräckligt intressrad för att serien ska vara ett säkert kort framöver. Om jag fortsätter får jag se när det blir dags att ta det beslutet.

Och så passade jag på att se om andra episoden av (jag vet, egen tråde, men nu när jag ändå är här så) Studio 60. Fortfarande tokbra och jag avgudar scenen på kontoret dom kommer exakt hur Ablie och Tripps första avsnitt inledas, när dom spånar fram musikalnumret. Matthew Perry är förstås skitbra i hela avsnittet, men där skiner han verkligen.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav adolvsson » mån okt 02, 2006 9:36

http://www.scifi.com/scifiwire/index.php?id=38491
Ny serie på gång från Spike TV låter ungefär såhär
A.M.P.E.D. is set in present-day Minneapolis and revolves around a group of police detectives and officers as they deal with a small but growing percentage of the population that is falling prey to strange genetic mutations, causing them to do destructive things to the city and those around them.

vilket inte låter helt ointressant, speciellt i kombination med
Steven Mitchell and Craig Van Sickle, who co-created and produced NBC's The Pretender, have come on board the project as show runners and executive producers

å andra sidan känns
while Rob Lieberman (USA Network's The Dead Zone) will direct the pilot and serve as an executive producer.

lite mer oroande beroende på hans position på TDZ, om det finns risk att han varit inblandad i den seriens nedgång och fall.

Fast det allra första som slog mig är att den här serien mycket väl kan vara en orsak till Blades nerläggning. Visst låter den som något med en tänkt manlig målgrupp, och Spike är kanske inte kanalen med tillräcklig budget för att satsa på båda.

Lite nyfiken och mycket irriterad, summerar väl mina känslor just nu rätt bra.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav noike » mån okt 02, 2006 14:39

adolvsson skrev:å andra sidan känns
while Rob Lieberman (USA Network's The Dead Zone) will direct the pilot and serve as an executive producer.

lite mer oroande beroende på hans position på TDZ, om det finns risk att han varit inblandad i den seriens nedgång och fall.

Rob regisserade några avsnitt för Dead Zones första säsong, sedan blev han bara producent. Så jag tror inte att han var orsaken till nergången alls, han var aldrig i närheten av showrunner position.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav adolvsson » mån okt 02, 2006 14:51

noike skrev:Rob regisserade några avsnitt för Dead Zones första säsong, sedan blev han bara producent. Så jag tror inte att han var orsaken till nergången alls, han var aldrig i närheten av showrunner position.

Det låter bättre. Då nöjer jag mig med att vara irriterad på Spike TV i största allmänhet ett tag, då.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav HeY » mån okt 02, 2006 22:15

Everybody Hates Chris 2x01
Ganska bra avsnitt men dock inga gapskratt. Det får jag iofs inte ofta i denna serien, utan det är mer en feelgood-serie. Whoopi Goldberg skötte sin roll ganska bra, jag gillar henne. Hoppas hon är med mycket. Jag irriterar mig på Chris bff (glömmer alltid vad han heter!) jag tycker inte han känns så stabil som kompis. Han var inte så irriterande i detta avsnittet men jag kan inte sluta tänka på hur han alltid springer iväg när den rödhåriga mobbaren kommer och lämnar Chris i sticket. Jag gillar inte det. Men iaf så var det ett ganska bra avsnitt, skönt att alla serier börjar nu!

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav LWes » tis okt 03, 2006 19:38

Heroes: Efter första avsnittet så tyckte jag att det var bra. Helt okej. Nu efter andra avsnittet tycker jag att det är skitbra. Sjukt bra. :o :eek: :o :o
Serien är inte bara spännande och intensiv som Prison Break och Vanished, utan den är även det där extra som behövs för att en serie skall bli som Buffy eller Lost.
Supernatural och Heroes hade båda efter det första avsnittet i respektive serie enorm potential att skapa en fantastisk fortsättning i världen det utspelar sig i.
Skillnaden är att Heroes redan med bara ett till avsnitt gått förbi vad Supernatural gjort i form av att utnyttja potentialen på en hel säsong!
Jag känner verkligen att det kommer fortsätta och fortsätta för varje avsnitt och bli inte förvånade om Heroes i Maj ligger allra högst upp i toppen av mina favoritmanusbaserades serier.
Wow... Det är så farcinerande.
Jag gillar alla karaktärer. Kanske inte så mycket Ali Larter's karaktär. Hennes kraft är jag också tveksam till, för jag förstår det inte, men hennes delar är ändå spännande!
Det är också spännande med seriemördaren man fick höra om som har band till professorn. Professorn's son är min favorit.
Jag tyckte att det var tråkigt att Isaac var död, för honom finner jag intressantast, men sen när Hiro åkte tillbaka i tiden så är nog inte Isaac död längre.
Wow. Jag är så uppspelt över att det är så bra...

Vanished 1x07 Ofantligt bra serie.
Jag tycker fortfarande att det är en av få manusbaserade serier jag följer som håller min koncentration genom hela avsnittet, vilket tyder på att den engagerar mig - mycket bra!
och slutet! :o Han blev skjuten! Det hade jag verkligen inte förutspått. Kommer han dö? När jag just sett avsnittet såg jag inte hur det kunde vara på något annat sätt, men eftersom han väl är huvudpersonen så borde han väl överleva.
Ja, han måste väl överleva, jag gillar honom verkligen, så annat än en fantastisk chock skulle hans död inte tillföra något.
Undra om Eddie Cibrian kommer fortsätta vara med. Han är så cool.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav adolvsson » tis okt 03, 2006 22:20

Heroes 1x02:
Consulting producer - Bryan Fuller. Det var inte med i somrars, väl? Nytt för mig i alla fall. Tror jag. Heh. Hursomhelst så var det trevligt att se.

Och avsnittet var bra. Det här är väl egentligen fortfarande piloten, med tanke på att den var dubbelavsnitt från början, och jag tycker det märks. Men jag gillade det jag såg i somras, och jag gillade det här. Väldigt mycket. Ser fram emot mer.

Fast något som var ännu bättre, var...

Spooks 5x05:
Men... men.. men! Spooks fortsätter slå bollen ur parken. Jag fortsätter ha mina små invändningar, och dom fortsätter slås ner av allt som rockar. Typiskt exempel i det här avsnittet är att se Jo ute på fältet med pistolen i högsta hugg, trots att hon vid sin rekrytering var journalistikstuderande. Fast precis som när hon ensam, med sina bara händer, tog ner två stycken råa busar tidigare i säsongen är jag helt okej med det, för jag älskar se henne sparka rumpa. Starka kvinnor vinner!

Och det som slog ner allt annat bör väl inte heller komma som någon större överraskning - Ruth! En av mina favoritkaraktärer... nej, stryk det, hon var min favoritkaraktär och jag älskade interaktionen mellan henne och Harry. Och nu är hon borta. Och det var ett värdigt slut för en lång och trogen karaktär.

Jag är glad, dock, att hon inte dödades. Folket bakom var bra på att låta karaktärerna gå med livhanken i behåll under S3, medan dom som fallit från sen dess (inklusive gamle gode Colin Wells som, yikes, spelas av en kille som bara är två år äldre än mig, upptäcker jag nu - jag hade gissat 12!). Därför, när avsnittet började peka ordentligt på Ruths avhopp, var jag riktigt rädd att karaktärens liv var till ända.

Så slutet, avskedet, kyssen var ungefär precis så bitterljuvt det kan bli. Ruth Evershed har ett liv, fast tyvärr involverar det inte Thames House.

Bugger
.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav HeY » tis okt 03, 2006 22:34

Är det möjligtvis någon som har hittat torrents för The CW's nya komedier "The Game" och "All of Us"? Jag skulle vilja se om de kan vara något kul, speciellt The Game som jag tycker verkar riktigt kul, men jag har inte hittat några torrents alls. Hade de inte premiär i söndags?

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Ai » tis okt 03, 2006 22:47

Jag har redan skrivit detta i QaF-tråden - men det bör ju egentligen stå här.

Litet förtydligande: Graham Kelton spelas utav Gale Harold från Queer as Folk(US).

Såg 1x07 av Vanished imorse.

(spoiler Vanished 1x01-1x07) Han dog inte i sexan som det skvallrats på nätet om redan innan serien började. Men i sista scenen i sjuan blir han skjuten flera gånger i bröstet. Utan väst. Så nu är nog Gale absolut utskriven. Att ryktet ens började är inte konstigt eftersom scenen utspelas på Capitol Hill bland massor av statister.

Jag är lite kluven - dels så har ju serien hämtat sig något. Men å andra sidan så är den fortfarande långt ifrån intressant. Senatorsfamiljen är tråååååååååååååååååååååååååååkig. Sonen är väl den enda som jag någorlunda står ut med. Den kidnappade frun bryr jag mig inte ens om. I återblickarna blir jag mest irriterad på henne. FBI-snubbarna som ska föreställa den drivande fraktionen av karaktärerna är ointressanta. Av Graham Kelton har man fått minimalt med bakgrundsinfo och man har inte riktigt lärt känna honom för att få nån sympati med alla bollar han försöker hålla i luften. Fortfarande är den mest utvidgade karaktären Gayharts journalist. Också den karaktär som är mest komplett som just karaktär - man förstår hennes motivationer bäst.

Nej. Det är fortfarande inte en bra serie. Den har kostat en vacker slant i produktion men pengarna är totalt bortslösade eftersom manusavdelningen verkar bestå utav totala klåpare.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tinwiel » tis okt 03, 2006 22:51

Jag såg Related 1x01 för några dagar sen. Gillade den inte alls. Stressad, störig, jag fastnade inte för nån karaktär. Klyschig. Nej, den får ett avsnitt till på sig, om den inte skärper sig rejält så blir det tummen ner. Jag började se mest för att jag hade hört att Peter Paige var med i två avsnitt senare, men jag tror att jag hoppar direkt till dom avsnittet och ser bara dom. För Peters skull.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Ai » tis okt 03, 2006 22:54

Jag håller med dig Tin! Jag såg det ena avsnittet med Peter och tänker inte se nåt mer för jag orkar inte med resten av serien.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tinwiel » tis okt 03, 2006 22:57

Ai skrev:Jag håller med dig Tin! Jag såg det ena avsnittet med Peter och tänker inte se nåt mer för jag orkar inte med resten av serien.

Nej, jag satt verkligen och irriterade mig hela avsnittet igenom.. den där musiken hela tiden var värst nästan. Har dom inga vettiga rådgivare som kan rådgiva dom att ta bort den? Jaja, spelar ju ingen roll, jag tänker inte följa den ändå. Men Peter! :lovebunny:
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav CheeseGuy » tis okt 03, 2006 22:59

Callum Blue är tydligen regular också.

Fan, nu blev jag ledsen.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film