AKS skrev:Jag tyckte inte alls om Angels in America då den visades första gången i svensk TV. Inte alls min typ av TV-serie. Jag tyckte faktiskt illa om den.
Illyria skrev:Det var ett annorlunda omdöme, men jag tänker fortfarande testa titta på den och se om det är något jag gillar.
LWes skrev:Jericho 1x02 - Mycket bra! Och mer tittare än förra avsnittet, det är bra!
![]()
![]()
Tob skrev:Rent av skamligt att serien inte har mer apokalytpisk stämningen över sig
Tob skrev:Rent av skamligt att serien inte har mer apokalytpisk stämningen över sig
AKS skrev:Jag kommer att skippa Jericho fram till jullovet (ungefär som jag gjorde med Prison Break förra året). Hör jag bra kommentarer härifrån så ger jag de fyra-fem första avsnitten eller så en chans då.
LWes skrev:Tob skrev:Rent av skamligt att serien inte har mer apokalytpisk stämningen över sig
Jag förstår inte riktigt vad du menar, för det ju inte nödvändigtvis ett apokalyptiskt scenario - så vitt vi vet! Vi vet inte vad som pågår, och det här är ju bara början.
Att det en vacker dag kan bli Fallout/Jeremiah/Mad Max-aktigt är ju möjligt, och det vore coolt, men jag tycker det funkar bra hittills med osäkerheten och ser fram emot att få reda på mer om vad det är som har hänt och hur stor skadan är o.s.v.
A.M.P.E.D. is set in present-day Minneapolis and revolves around a group of police detectives and officers as they deal with a small but growing percentage of the population that is falling prey to strange genetic mutations, causing them to do destructive things to the city and those around them.
Steven Mitchell and Craig Van Sickle, who co-created and produced NBC's The Pretender, have come on board the project as show runners and executive producers
while Rob Lieberman (USA Network's The Dead Zone) will direct the pilot and serve as an executive producer.
adolvsson skrev:å andra sidan kännswhile Rob Lieberman (USA Network's The Dead Zone) will direct the pilot and serve as an executive producer.
lite mer oroande beroende på hans position på TDZ, om det finns risk att han varit inblandad i den seriens nedgång och fall.
noike skrev:Rob regisserade några avsnitt för Dead Zones första säsong, sedan blev han bara producent. Så jag tror inte att han var orsaken till nergången alls, han var aldrig i närheten av showrunner position.
Ai skrev:Jag håller med dig Tin! Jag såg det ena avsnittet med Peter och tänker inte se nåt mer för jag orkar inte med resten av serien.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]