gaspode skrev:Det kommer på onsdag!Tinwiel skrev:Men när kommer det "riktiga" avsnittet då? Jag hade tänkt vänta men nu börjar det bli svårt att hålla sig..
Men.. det är ju torsdag idag. En vecka alltså.

gaspode skrev:Det kommer på onsdag!Tinwiel skrev:Men när kommer det "riktiga" avsnittet då? Jag hade tänkt vänta men nu börjar det bli svårt att hålla sig..
LWes skrev:HeY skrev:Ingen som har några tittarsiffror för 3x01?
Hah! Du frågade sammtidigt som jag postade dom
The Buffster skrev: (spoiler 3.01) Veronica Mars är tillbaka och jag är lycklig. Visst finns det problem med serien men efter uppehållet så satt jag mest och kände mig lycklig avsnittet igenom.
eponinethen skrev:Det gör mig ledsen att det är så många som ogillar de nya creditsarana dock. Jag gillade de gamla otroligt mycket, men älskar grejen att de ändrat dem men behållit samma låt etc. Tycker att det fungerar otroligt bra...
The Buffster skrev:eponinethen skrev:Det gör mig ledsen att det är så många som ogillar de nya creditsarana dock. Jag gillade de gamla otroligt mycket, men älskar grejen att de ändrat dem men behållit samma låt etc. Tycker att det fungerar otroligt bra...
Jag tror att jag kommer vänja mig efter ett tag. Bilderna var riktigt snygga så dom har jag inget problem med alls. Men låten däremot, jag förknippar den gamla så enormt starkt med VM att det inte riktigt kändes som samma sak utan den.
eponinethen skrev:Det gör mig ledsen att det är så många som ogillar de nya creditsarana dock. Jag gillade de gamla otroligt mycket, men älskar grejen att de ändrat dem men behållit samma låt etc. Tycker att det fungerar otroligt bra...
Just det, glömde kommentera domjättebra! Var lite hmm först men sen när jag såg det med avsnittet.. jo passar alldeles utmärkt!eponinethen skrev:Det gör mig ledsen att det är så många som ogillar de nya creditsarana dock. Jag gillade de gamla otroligt mycket, men älskar grejen att de ändrat dem men behållit samma låt etc. Tycker att det fungerar otroligt bra...
Illyria skrev:Överlag har det ju inte gått speciellt bra för någon av serierna på CW.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare