Binchy skrev:CSI
309 Ett gäng bikers slår och sparkar ihjäl en taxichaffis för de tror han ska fly från en olycka, när han i själva verket tänker kalla efter hjälp. Wow, vad biker-killen föll ihop under förhör när han insåg vad de gjort.
HeY skrev:Är det någon som hunnit se nya Heroes än, var den i så fall bra? Om den inte var det så kanske jag inte ska bry mig om att ta hem den. Fast det kanske är bättre att skapa en egen uppfattning?
Är också ganska nyfiken om Runaway, så om någon sett även den så skulle en kommentar vara kul!
HeY skrev:Är det någon som hunnit se nya Heroes än, var den i så fall bra? Om den inte var det så kanske jag inte ska bry mig om att ta hem den. Fast det kanske är bättre att skapa en egen uppfattning?
Är också ganska nyfiken om Runaway, så om någon sett även den så skulle en kommentar vara kul!
adolvsson skrev:HeY skrev:Är det någon som hunnit se nya Heroes än, var den i så fall bra? Om den inte var det så kanske jag inte ska bry mig om att ta hem den. Fast det kanske är bättre att skapa en egen uppfattning?
Det är förstås alltid bättre att skapa egna uppfattningar, men jag tänker passa på att pusha dig ta hem-riktningen. Jag gillade skarpt, den var knappt alls vad jag hade väntat mig.Är också ganska nyfiken om Runaway, så om någon sett även den så skulle en kommentar vara kul!
Det fanns lite som var bra, mycket som var dåligt, medelmåttigt känns som ett passande betyg.
Och Studio 60 vinner.
HeY skrev:Okej, jag tar hem båda och ser vad jag tycker om dem då. Vad är Studio 60 för typ av serie, vilken kanal är det som har den så jag kan läsa lite om den?
Illyria skrev:Den läckta var 55 minuter, enligt två olika torrentkällor, så jag antar att det är samma då.
caffeineaddict skrev:Studio 60 1.03
noike skrev:Brothers and Sisters 1.01 med Ron Rifkin och Rachel Griffiths: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Illyria skrev:Brothers and Sisters: Kan inte säga att jag ens blir intresserad av vad som försigår, det var en riktigt tråkig pilot. Alldeles för mycket introduktion som bygger upp till.... inget. Det enda det var var en stor cast med massa skådespelare du känner igen, jag satt mest och tänkte på de andra serierna de varit med i.
HeY skrev:Studio 60, vad kan jag säga? Loved it! Vad kan man egentligen vänta sig av en serie med både Matthew Perry och Amanda Peet i, nästa dömt till att lyckas (för mig iaf!). Nu håller jag bara tummarna hårt på att den går hem i USA också. Ska strax se 1x02, hoppas det håller måttet.
adolvsson skrev:HeY skrev:Studio 60, vad kan jag säga? Loved it! Vad kan man egentligen vänta sig av en serie med både Matthew Perry och Amanda Peet i, nästa dömt till att lyckas (för mig iaf!). Nu håller jag bara tummarna hårt på att den går hem i USA också. Ska strax se 1x02, hoppas det håller måttet.
I approve of this message!
Och att Amanda Peet får lite kääärlek. Gôtt mos, alltså.
Illyria skrev:Jag tyckte nog hon var bättre på komiken i Jack & Jill än vad jag hittills sett i Studio 60.
adolvsson skrev:Illyria skrev:Jag tyckte nog hon var bättre på komiken i Jack & Jill än vad jag hittills sett i Studio 60.
Jag såg aldrig Jack & Jill, min förtjustning i Amanda Peet är helt baserad på långfilmer, men jag kan absolut hålla med om att hon inte riktigt visat vad hon verkligen kan än i S60. Det gick bättre i andra avsnittet, fast fortfarande en bit var. Fast jag tänker inte vara orolig. För hon är Amanda Peet, och jag gillar henne.
Illyria skrev:Andy (namn?) från Weeds
Illyria skrev:Se Jack & Jill. Sarah Paulson och Andy (namn?) från Weeds är också med.
caffeineaddict skrev:Justin Kirk! Gillar man Justin Kirk behöver man se Angels in America också.
Illyria skrev:caffeineaddict skrev:Justin Kirk! Gillar man Justin Kirk behöver man se Angels in America också.
Den hade jag tänkt se på SVT nyligen men missade såklart.
caffeineaddict skrev:Den kan kännas lite amerikansk ibland, men är jäkligt välgjord och har en suverän cast: Al Pacino, Justin Kirk och Mary Louise Parker. Jag är väldigt förtjust i den.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare