http://chud.com/thud/7639
caffeineaddict skrev:Det här gör mig bara ledsen. The Conversation är en av alla tiders bästa filmer, och att döma av beskrivningen låter det här mest som helgerån...
adolvsson skrev:Det enda, vad jag kan komma på, som kändes så ända in i benmärgen fel att jag protesterar högljutt utan att ha sett, är remaken av The Wicker Man.
noike skrev:Så, ska vi watch-n-posta den på söndag vid 21-tiden?
adolvsson skrev:noike skrev:Så, ska vi watch-n-posta den på söndag vid 21-tiden?
Låter som en plan. En smärtsam, ångestfylld, själamörkande, plan - men det är så sällan jag har några riktiga planer så jag är med bara för spänningens skull.
caffeineaddict skrev:LWes: Det går vääääääldigt mycket upp och ner kvalitetsmässigt i den serien, men S12 var ett klart steg uppåt från säsongerna innan.
noike skrev:Du menar så, jo, det har ökat men vad som händer i hemlandet har mer eller mindre ibland nästan varit skrämmande speglingar av England IRL.
caffeineaddict skrev:De har gjort det till en sådan där modern snabb-sekvens, Lost-style. Loggan, kort musiksnutt (inte samma musiksnutt heller) och sedan alla skådespelarnamn bland resten av förtexterna i nederkanten av första scenerna.
Illyria skrev:Ibland hoppas intron över för att få lite mer plats i avsnittet, är det permanent?
LWes skrev:Jag älskar intron. Som jag ofta säger tycker jag helt klart att dom skall inkludera bilder/klipp på skådespelarna och ha deras namn.
Dom förtjänar det, för det gör att man mycket lättare kopplar namn till en skådespelare och vet vem som är vem.
Då det inte behövs tycker jag är serier som 24 där det istället känns som man inte vet om vem som helst kan dö när som helst för man inte riktigt har koll på vilka som är fasta skådisar.
caffeineaddict skrev:Och sen så är det inte mer än rätt att kalla de korta titelsekvenserna för 24-syndromet snarare än Lost-syndromet.
Det håller jag med om. Tror jag iaf... Fast vem älskar inte t.ex Dead Like Me's lite mer artistiska intro. Håller med om 24 också. Fast 24 har ju en inledning med karaktärerna.. dock inte skådespelarna iofs. Just det... Firefly's intro går inte av för hackor heller.LWes skrev:Jag älskar intron. Som jag ofta säger tycker jag helt klart att dom skall inkludera bilder/klipp på skådespelarna och ha deras namn.
Dom förtjänar det, för det gör att man mycket lättare kopplar namn till en skådespelare och vet vem som är vem.
caffeineaddict skrev:Lite roligt att det förskräckliga ordet "fuck" dök upp helt ocensurerat i veckans avsnitt av Family Guy och nu säkert kommer förstöra generationer av kristna, amerikanska barn...
http://www.imdb.com/news/sb/2006-09-25/tv/3
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]