madskellig skrev:Oooh, den här tröjan vill jag haMitt favorit Daphne citat.
Ai skrev:Senaste Vanished-ryktet är att Gales karaktär ska dödas i avsnitt sex. Jag är inte så speciellt imponerad av serien hittills (har sett dom första två) - men trist för honom om det skulle vara så. Och för mig.
Tob skrev:Ai skrev:Senaste Vanished-ryktet är att Gales karaktär ska dödas i avsnitt sex. Jag är inte så speciellt imponerad av serien hittills (har sett dom första två) - men trist för honom om det skulle vara så. Och för mig.
Listas bara 6 avsnitt. Både på tv.com och imdb.com så det kanske bara bara blir 6 avsnitt. Jag tyckte andra avsnittet var sämre än första.
Ai skrev:Tob skrev:Ai skrev:Senaste Vanished-ryktet är att Gales karaktär ska dödas i avsnitt sex. Jag är inte så speciellt imponerad av serien hittills (har sett dom första två) - men trist för honom om det skulle vara så. Och för mig.
Listas bara 6 avsnitt. Både på tv.com och imdb.com så det kanske bara bara blir 6 avsnitt. Jag tyckte andra avsnittet var sämre än första.
Mycket möjligt. Det är hittills inte än bra serie så det förvånar mig föga om den läggs ner. Det är ju Fox dessutom. Jag hade högre förväntningar på andra avsnittet än vad det blev i slutändan.
(spoiler Vanished tom 1x02) Dottern är så dum att hon får fiskmåsar att verka geniala. Tillbakablickarna från fiskekillen var totalt ointressanta. Det byggs inte upp nån spänning utan det är fortfarande en massa informationshysteri. Skådespelet är ojämnt - främst från Gale tyvärr - och den bästa är väl Gayhart tycker jag. Och hittills den karaktär jag tycker är intressantast. Alla andra är rätt så tvådimmensionella. Jag kommer på migsjälv att till och med strunta i om dom hittar den där frun.
caffeineaddict skrev: (spoiler hela UK & US 1.08) Scenen med Justins föräldrar är nog första gången jag verkligen tyckt om Brian Kinney. Och David spöar UK-Camerons röv (UK-Cameron verkade helt plötsligt bli lite för arslig för att man skulle falla på Vince/Stuarts sida, David känns mer balanserad än så länge). Dessutom är Ted en riktig tillgång för serien, gillade verkligen hans Babylon-scener för något/några avsnitt sedan. Och de flesta karaktärerna som inte är Brian & Justin är njutningar för det mesta. Så nu börjar bitarna falla på plats och allt känns bättre. Rätt vad det är slänger jag nog ur mig min första rediga US-lovebunny eller nåt.
The Ankh skrev:
Cameron?!?!
Ai skrev:Personligen så tycker jag att det är jättekul när nån skrivit i just den här tråden - men det är jag kanske ensam om.
caffeineaddict skrev: (spoiler hela UK & US 1.08) Scenen med Justins föräldrar är nog första gången jag verkligen tyckt om Brian Kinney. Och David spöar UK-Camerons röv (UK-Cameron verkade helt plötsligt bli lite för arslig för att man skulle falla på Vince/Stuarts sida, David känns mer balanserad än så länge). Dessutom är Ted en riktig tillgång för serien, gillade verkligen hans Babylon-scener för något/några avsnitt sedan. Och de flesta karaktärerna som inte är Brian & Justin är njutningar för det mesta. Så nu börjar bitarna falla på plats och allt känns bättre. Rätt vad det är slänger jag nog ur mig min första rediga US-lovebunny eller nåt.
wyndham skrev:
(spoiler US 1x08 och UK 1x08) Det här kan jag bara inte läsa och sitta tyst tillbakalutad. Okej, jag kan också ha skrivit nån gång att David är en mer balancerad karaktär, men det är FEL! UK-Cameron är så jääääävla bra. Idag såg jag om slutet av UK s.1 och Cameron är betydligt mer sammansatt än tråkmånsen David. Camerons osympatiska drag finns smygande redan från början; han är hela tiden väldigt dominant på gott och ont. Det är först när han nämner att han inte litar på att Bernie kan laga bildörren som man egentligen vänder sig emot honom. Det är faktiskt det arsligaste han säger i samtalet som slutar med Vinces förhör om Doctor Who-skådisar.
Ai skrev:Detta kanske ska flyttas till Tv-serietråden?
Ai skrev:wyndham skrev:
(spoiler US 1x08 och UK 1x08) Det här kan jag bara inte läsa och sitta tyst tillbakalutad. Okej, jag kan också ha skrivit nån gång att David är en mer balanserad karaktär, men det är FEL! UK-Cameron är så jääääävla bra. Idag såg jag om slutet av UK s.1 och Cameron är betydligt mer sammansatt än tråkmånsen David. Camerons osympatiska drag finns smygande redan från början; han är hela tiden väldigt dominant på gott och ont. Det är först när han nämner att han inte litar på att Bernie kan laga bildörren som man egentligen vänder sig emot honom. Det är faktiskt det arsligaste han säger i samtalet som slutar med Vinces förhör om Doctor Who-skådisar.
För mig är nog det där lite mer US-spoiler än bara 1x08.
(spoiler hela serien) Davids riktiga kontroll-rötäggsfasoner kommer inte fram förrän lite senare i säsongen. Eftersom caffe redan säkert läst wyndhams spoiler så satte jag markering för hela serien för säkerhetsskull.
wyndham skrev:Nåja, för att runda av frågan som jag ville föra på tal...
(spoiler hela UKver) Är det alltså bara jag som tycker Cameron är en störtskön snubbe? Ett "plot-asshole" var han ju iofs, men ett ovanligt coolt och bra sånt.
caffeineaddict skrev: (spoiler hela UK & US 1.08) Och Cameron var ett uppenbart plot-asshole från början som bara var där för att trubbla omkring saker. Vid det här laget verkar David faktiskt som en trevlig person. Därför David > Cameron.
caffeineaddict skrev: (spoiler Kalles liv) Bland andra, betydligt dummare och otrevligare saker, dansade jag iaf halvnaken publically och hånglade med en kille igår. Den här serien gör konstiga saker med mig...
Tinwiel skrev:caffeineaddict skrev: (spoiler Kalles liv) Bland andra, betydligt dummare och otrevligare saker, dansade jag iaf halvnaken publically och hånglade med en kille igår. Den här serien gör konstiga saker med mig...
Haha! You go!Good for you, säger jag.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]