Ai skrev:I'm BACK!! Gud vad jag saknat den här tråden! Hädanefter är det jag som betalar internetränkningarna....![]()
Först: brat! Stum av beundran för din rant! Jag håller med i allt.
(spoiler Hela serien) Ted berättade för Em att han kom ut i collage - men hur länge han varit medveten är det väl aldrig sagt nåt om vad jag vet. Sen håller jag med den som sa att Em inte lärde känna dom andra genom att bli dumpad av Brian. Men jag håller inte för helt otroligt att han har haft sex med honom för det. Men om han skulle ha hållit sig kvar i Brians närhet (oavsiktligt) genom att börja umgås med Mikey och Ted efteråt så hade nog det kommenterats när Justin dök upp. Att det var nån form av upprepning.
Var på lite avigt humör ikväll, men det krävs bara ett litet besök i QaF-tråden för att jag ska sitta med ett stort fånigt leende i ansiktet.

"rant" - ett så fint ord!
(spoiler hela serien) Givetvis var det bara oavsiktligt som Emmett blev kvar i Brians närhet. Han träffade Mikey genom Brian och föll för Mikey, som vän. Fast som sagt, jag är inte själv övertygad om att det var så Emmett lärde känna gänget. Men jag tänker inte utesluta det. Dessutom ser jag inte så stora likheter mellan Justin och min fantasiEmmett, för min Emmett blev inte besatt av Brian och ville inte ha honom för mer än en natt, min Emmett stannade för Mikeys skull.
Ai skrev:Sen: QaFfe!
(spoiler UK och US piloten) Jag tror att du kommer att bli förälskad i karaktärerna med tiden, men det kommer att dröja en liten stund.
Antagligen. Men känn inte att det är något fel med dig om du faller för dem anmärkningsvärt snabbt.

Ai, supersnygga avatar!! Älskar tredje. Vet/minns du vilka avsnitt capsen kommer ifrån?