av Tob » tis jul 25, 2006 10:48
Jag tycker avsnittet stämmer rätt bra med den vägen TDZ har tagit det senaste. Berör ett problem på ett ytligt sätt i hopp om att det skall bli underhållande för gemena mannen, låt Jhonny stå i centrum men låt honom inte påverkas alltför mycket av vad som händer. (spoiler Svar på AKS spoiler) Håller verkligen det där och det gäller väl en del av dem andra karaktärerna också, TDZ har verkligen blivit en enmanshow och jag gillar det inte. Speciellt när man inte vill gräva i Jhonny Smith mer. Nä, jag vet inte om TDZ någon gång har varit så omtumlande men nog allt var många av karaktärernas scener ihop väldigt bra förr. Men om man nu generaliserar lite så är ju problemet nu är att man aldrig får några scener som berör de olika relationerna i serien.
(spoiler 5.6) Appropå gårdagens avsnitt. Fan, hur pengar förstör en männsika är ju skitintressant, och så gör dem inte mer än så här med det, tafatt, minst sagt.
Nä, nu har jag kommit fram till så mycket illa om TDZ så jag begriper inte ens varför jag tittar fortfarande. Men det är ju relativt underhållande, för det mesta, eller har varit och jag tycker inte 5.5 var så hemskt och absolut inte det sämsta TDZ. Men, men.....
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22