Film 2: Uppdrag Miami Beach

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav caffeineaddict » ons aug 02, 2006 13:19

Tob, nu älskar jag iofs Sunrise med, men det finns nog ingen tvekan om att Sunset är den bättre av de två filmerna. Köpte dem på Play-rean nu och fick dem igår, och tänker nog se om dem i nästa vecka. Fantastiska filmer.

Hmm, fick precis för mig att jag har skrivit om dem här förut... måste nog leta lite i arkiven. ;)

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » ons aug 02, 2006 13:27

caffeineaddict skrev:Tob, nu älskar jag iofs Sunrise med, men det finns nog ingen tvekan om att Sunset är den bättre av de två filmerna. Köpte dem på Play-rean nu och fick dem igår, och tänker nog se om dem i nästa vecka. Fantastiska filmer.

Ditto. Fast jag har inte sett Sunset ännu.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav caffeineaddict » ons aug 02, 2006 13:29

noike skrev:
caffeineaddict skrev:Tob, nu älskar jag iofs Sunrise med, men det finns nog ingen tvekan om att Sunset är den bättre av de två filmerna. Köpte dem på Play-rean nu och fick dem igår, och tänker nog se om dem i nästa vecka. Fantastiska filmer.

Ditto. Fast jag har inte sett Sunset ännu.

Det där blev kul för att jag precis gjorde den där sökningen och såg att du för ett och ett halvt år sen skrev att du skulle se Sunset i veckan. ;) Men, men, den som väntar på nåt gott...

Och, på en helt annan filmpunkt, YAY! Jag har äntligen hittat och köpt en kopia av Zhang Yimous mästerliga Raise the Red Lantern som ser bra ut! RIKTIGT bra ut! Alla versioner som funnits tidigare har sett ut som kopierade VHS-band, och nej, det är inte en överdrift. Jag är så lycklig. :)

- VEEP

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Inläggav noike » ons aug 02, 2006 13:46

caffeineaddict skrev:Det där blev kul för att jag precis gjorde den där sökningen och såg att du för ett och ett halvt år sen skrev att du skulle se Sunset i veckan. ;) Men, men, den som väntar på nåt gott...

Jag orkade inte ladda hem den sedan. Men nu har jag dvd:n så... Any month now.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Tob » ons aug 02, 2006 13:54

Hmm, fick precis för mig att jag har skrivit om dem här förut... måste nog leta lite i arkiven. ;)

Jo, visst är Sunrise precis underbar och fantastisk på de allra flesta sätten, men Sunset, fyfan, briljans, perfektionism ut i minsta detalj.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav wyndham » tor aug 03, 2006 18:08

Stålis återvänder

Okej, jag kräver inte en svensk titel på alla filmer, men det såg verkligen illa ut när den svenska texten hoppade mellan "Stålmannen" och "Superman". Mina förväntningar på filmen var först låga pga av dom plastiga reklambilderna, men min försiktiga tilltro till Bryan Singer och ett par recensionsrubriker gjorde att jag trodde tillräckligt mycket på den för ett biobesök. Introt och förtexterna (MARLON BRANDO!) fick mig plötsligt att vänta storverk, men i slutändan blev det ändå en besvikelse. Men en trea kan den få.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav noike » tor aug 03, 2006 21:08

noike skrev:
caffeineaddict skrev:Det där blev kul för att jag precis gjorde den där sökningen och såg att du för ett och ett halvt år sen skrev att du skulle se Sunset i veckan. ;) Men, men, den som väntar på nåt gott...

Jag orkade inte ladda hem den sedan. Men nu har jag dvd:n så... Any month now.

Såg den nyss. Väldigt bra liten sak. Den kan få min officella [Bra Film]-stämpel.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav madskellig » tor aug 03, 2006 21:50

wyndham skrev:Mina förväntningar på filmen var först låga pga av dom plastiga reklambilderna, men min försiktiga tilltro till Bryan Singer och ett par recensionsrubriker gjorde att jag trodde tillräckligt mycket på den för ett biobesök. Introt och förtexterna (MARLON BRANDO!) fick mig plötsligt att vänta storverk, men i slutändan blev det ändå en besvikelse. Men en trea kan den få.

Mina förväntningar var också väldigt låga, jag blev dock väldigt positiv överaskad. Tyckte den var hur charmig och rolig som helst, ganska fantastisk faktiskt.

Superman returns får 4 av 5 av mig, utan tvekan.
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav Glorificus » tor aug 03, 2006 22:16

madskellig skrev:
wyndham skrev:Mina förväntningar på filmen var först låga pga av dom plastiga reklambilderna, men min försiktiga tilltro till Bryan Singer och ett par recensionsrubriker gjorde att jag trodde tillräckligt mycket på den för ett biobesök. Introt och förtexterna (MARLON BRANDO!) fick mig plötsligt att vänta storverk, men i slutändan blev det ändå en besvikelse. Men en trea kan den få.

Mina förväntningar var också väldigt låga, jag blev dock väldigt positiv överaskad. Tyckte den var hur charmig och rolig som helst, ganska fantastisk faktiskt.

Superman returns får 4 av 5 av mig, utan tvekan.

Jag och brat var och såg den i... nån kväll... måndags tror jag det var. Jag har alltid gillat Superman och såg framför allt fram emot att se Kevin Spacey som Lex Luthor, men hade däremot väldigt låga förväntningar på Brandon Routh. Så den mest positiva överraskningen för mig blev att jag verkligen gillade BR som Superman/CK (framför allt som CK). Däremot hade det stora hotet gärna kunnat genomföras bättre... intressant idé med att Lex skulle återskapa Krypton på bekostnad av USA, men jag hade hellre sett det göras så att det blivit en slutgiltig förlust av sin hemvärld för Clark när han var tvungen att hindra det (d.v.s gärna mer djup och moraliska konflikter istället för enbart ytligheter). Plus att brat efter filmen påpekade att det var lite märkligt att de släppte kristallerna i havet, när det var vatten som aktiverade dem, haha... Hm, vad mer... jo, jag gillade det där med flygplanet på stadion i början - jag är lite svag för scener när superhjältarna visar sina krafter mitt i en folksamling. ;) Kärlekstriangeln kändes väldigt forcerad. Lois har ju den perfekta familjen, plus att hon som vanligt bara verkar dum när hon är så dreamy kring Superman men överlägsen mot Clark, så det gör åtminstone inte att jag hoppas på dem två. Men jag gillade pojken, han var underhållande och mer sympatisk än sin mamma. Inte för att jag hatar Lois, hon var bara lite jobbig.. eller snarare den delen av filmen. Hm, jag babblar. Härlig superhjälteunderhållning. 3½ av 5.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Zaxx » tor aug 03, 2006 22:20

Glorificus: Vad menade du med kristallerna i havet? Fattade inte den biten.. det var väl inge konstigt eller?
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL

Inläggav Glorificus » tor aug 03, 2006 22:24

Zaxx skrev:Glorificus: Vad menade du med kristallerna i havet? Fattade inte den biten.. det var väl inge konstigt eller?

I slutet, när Kitty öppnar helikopterdörren och "tappar" ut kristallerna så är det ju över allt som håller på att rasa samman mitt ute i havet. Kristaller + vatten = dåligt. ;) Om nu allt rasade ned i havet, men det såg åtminstone ut så.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav madskellig » tor aug 03, 2006 22:32

Glorificus skrev:
Zaxx skrev:Glorificus: Vad menade du med kristallerna i havet? Fattade inte den biten.. det var väl inge konstigt eller?

I slutet, när Kitty öppnar helikopterdörren och "tappar" ut kristallerna så är det ju över allt som håller på att rasa samman mitt ute i havet. Kristaller + vatten = dåligt. ;) Om nu allt rasade ned i havet, men det såg åtminstone ut så.

Det tänkte jag också på, fast såg man att dom landade i vattnet? Kan inte riktigt komma ihåg. På tal om Kitty, Parker Posey (världens bästa namn) är underbar genom hela filmen. Jag trodde jag skulle hata hennes karaktär, men det gjorde jag verkligen inte. Bilscenen då bromsarna inte tog var guld.
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav Tomas » fre aug 04, 2006 0:22

madskellig skrev:
Glorificus skrev:

Det tänkte jag också på, fast såg man att dom landade i vattnet? Kan inte riktigt komma ihåg. På tal om Kitty, Parker Posey (världens bästa namn) är underbar genom hela filmen. Jag trodde jag skulle hata hennes karaktär, men det gjorde jag verkligen inte. Bilscenen då bromsarna inte tog var guld.

De landar på marken där helikopten stod och marken spricker strax därefter. De befinner sig dock så högt över vattenytan och så långt från kanten på ön att det inte borde finnas någon möjlighet för kristallerna att hamna i havet. Däremot så måste ju ön fortfarande växa när den flygs bort (så stor är den inte jämfört med Lex kartor) och man kan undra vad som hindrar de bitar av ön som faller ner i havet från att fortsätta växa på egen hand. Som vanligt när det gäller superhjältar finns det nog en naturlig förklaring även om ingen kommit på den ännu.
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad

Inläggav LWes » fre aug 04, 2006 1:10

Jag såg faktiskt Superman i söndaga (Jag vet! Det är ovanligt att jag bara ser en film sådär - på BIO - Som inte är Marvel!) men mina kompisar skulle se den, så...
Jag tyckte inte att den var så bra. Den var bra gjord såklart, men den var inte mer än "ganska bra", och mina kompisar tyckte att den var bra mycket sämre än så...
Det jag verkligen gillade va scenerna med Clark. Det var kul.
Denna Lex var inte så bra tycker jag, inte när man jämför den andra serietidningsfilmers skurkar. Han är inget vidare...
Parker Posey - såg henne på Leno och var förvånad över att hon verkar snäll och rolig, för jag har inte sett henne i någon roll där jag gillat henne. Hennes karaktärer är hemska (Blade III, Boston Legal, Superman) :x

Känns verkligen inte som om jag missar någonting med att bara rikta in mig på MARVEL :o
Marvel är bäst! DC är inte det!

Nästa år:
GHOST RIDER
SPIDER-MAN 3
THE FANTASTIC FOUR AND THE SILVER SURFER
Bästa filmåret någonsin?
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav adolvsson » fre aug 04, 2006 11:59

Prisa skatteåtebäringen, goda nyheter!!
Universal Pictures will fully finance and distribute Hellboy 2, the Guillermo del Toro-directed sequel to the 2004 Dark Horse Comic-spawned film, Variety reported.

The studio is picking up a project orphaned by Revolution Studios, which made the original and distributed it through its deal at Columbia Pictures. With Revolution out of business, the sequel became available, and Universal slotted it for summer 2008.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav Tomas » fre aug 04, 2006 12:43

adolvsson skrev:Prisa skatteåtebäringen, goda nyheter!!
Universal Pictures will fully finance and distribute Hellboy 2, the Guillermo del Toro-directed sequel to the 2004 Dark Horse Comic-spawned film, Variety reported.

The studio is picking up a project orphaned by Revolution Studios, which made the original and distributed it through its deal at Columbia Pictures. With Revolution out of business, the sequel became available, and Universal slotted it for summer 2008.

Hellboy 2 och The Dark Knight (hoppas verkligen att den får behålla det namnet). 2008 kan nog bli ett intressant filmår det också.
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad

Inläggav adolvsson » fre aug 04, 2006 12:48

Tomas skrev:Hellboy 2 och The Dark Knight (hoppas verkligen att den får behålla det namnet). 2008 kan nog bli ett intressant filmår det också.

Det verkar ju som om den bara kommer heta "The Dark Knight", inte "Batman: The Dark Knight" som jag först trodde, och jag älskar det. B:TDK lät inte så trevligt i mina öron, och själv hade jag hoppats på en "Batman: The Killing Joke", eftersom The Joker är med och den undertiteln är ju rätt välkänd i läderlappsammanhang. Tycker fortfarande B:TKJ är bättre än TDK, men TDK slår B:TDK med en hel massa hästlängder.

I övrigt blir det medhåll.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav AKS » fre aug 04, 2006 15:03

Har precis läst TVGuides recension av The Descent (läs inte recensionen om ni inte sett filmen). Varför ha med informationen om att maken och dottern dör i en "freak accident", jag blev totalt överraskad av det då jag såg filmen. Så kom jag till slutet av recensionenoch detta: Though the film's downbeat ending was softened for U.S. release, it's still a long way from happy. Varför måste de göra så? Snacka om att inte lita på sin publik. Undras vad de ändrat...?

http://online.tvguide.com/newsearch/det ... oviereview
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav noike » fre aug 04, 2006 15:10

AKS skrev:Har precis läst TVGuides recension av The Descent (läs inte recensionen om ni inte sett filmen). Varför ha med informationen om att maken och dottern dör i en "freak accident", jag blev totalt överraskad av det då jag såg filmen. Så kom jag till slutet av recensionenoch detta: Though the film's downbeat ending was softened for U.S. release, it's still a long way from happy. Varför måste de göra så? Snacka om att inte lita på sin publik. Undras vad de ändrat...?

(spoiler The Descents US-slut) De har klippt lite tidigare så att hon verkligen lyckas fly och att det inte är en kort drömsekvens.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav AKS » fre aug 04, 2006 15:17

(spoiler The Descent US-slut) men va fan?! Då är ju slutet så lyckligt som det går. Det var en sak jag gillade med The Descent: jag var för en gångs skull glad över det "lyckliga" slutet, men blev ännu gladare då det visar sig att hon är kvar grottan och kommer att dödas. Bleak... Riktigt illa att klippa tidigare.

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav noike » fre aug 04, 2006 15:19

AKS skrev: (spoiler The Descent US-slut) men va fan?! Då är ju slutet så lyckligt som det går. Det var en sak jag gillade med The Descent: jag var för en gångs skull glad över det "lyckliga" slutet, men blev ännu gladare då det visar sig att hon är kvar grottan och kommer att dödas. Bleak... Riktigt illa att klippa tidigare.

Ja, men där borta på andra sidan pölen har de en slags inställning att någon måste överleva i slutet på en skräckfilm. För så har det ju varit sedan 80-talet minst och är därför en regel som måste följas stenhårt.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav AKS » fre aug 04, 2006 17:16

Det är en mycket dålig regel. :evil:

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav caffeineaddict » lör aug 05, 2006 2:05

Tror jag slog mitt eget film-maratonrekord idag. Sju rullar. Alla relativt korta iofs (den längsta 105 min, den kortaste 67), men det krävs nästan. Vet inte om det är sanslöst mycket och jag är skadad, eller om det inte alls är så imponerande och noike eller någon kommer komma dragandes med att ha sträcksett 25 filmer eller nåt.

- VEEP

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Inläggav The Ankh » lör aug 05, 2006 2:06

Tssssssssssssssssss
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav noike » lör aug 05, 2006 2:53

caffeineaddict skrev:Tror jag slog mitt eget film-maratonrekord idag. Sju rullar. Alla relativt korta iofs (den längsta 105 min, den kortaste 67), men det krävs nästan. Vet inte om det är sanslöst mycket och jag är skadad, eller om det inte alls är så imponerande och noike eller någon kommer komma dragandes med att ha sträcksett 25 filmer eller nåt.

Så många har jag nog inte sett i följd. Jag vet att jag har sett 5 i följd i en bio -- det var jobbigt -- och i egen soffa kanske nio eller så när man satt en hel dag framför c+. Då gjorde man väldigt lite annat.

Men du glömde det viktigaste: vilka filmer?! Man måste berätta sådant, krav!
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav LWes » lör aug 05, 2006 10:53

Jag tycker att det är jobbigt att se en hel film i följd :eek:
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav caffeineaddict » lör aug 05, 2006 11:52

noike skrev:
caffeineaddict skrev:Tror jag slog mitt eget film-maratonrekord idag. Sju rullar. Alla relativt korta iofs (den längsta 105 min, den kortaste 67), men det krävs nästan. Vet inte om det är sanslöst mycket och jag är skadad, eller om det inte alls är så imponerande och noike eller någon kommer komma dragandes med att ha sträcksett 25 filmer eller nåt.

Så många har jag nog inte sett i följd. Jag vet att jag har sett 5 i följd i en bio -- det var jobbigt -- och i egen soffa kanske nio eller så när man satt en hel dag framför c+. Då gjorde man väldigt lite annat.

Med "maraton" menade jag nog iofs inte helt utan paus. Jag menade från att jag vaknade till att jag somnade. Så nio filmer framför C+ vinner nog, fast då kanske du inte höll uppmärksamheten tip top iofs.

noike skrev:Men du glömde det viktigaste: vilka filmer?! Man måste berätta sådant, krav!

Kvinnor på gränsen till nervsammanbrott - Gravt underhållande Almodovar. Färgstarkt, aproligt och helt jävla hysteriskt. ****

The Big One - Lättsammare än alla andra Michael Moore-filmer, och påminde mer om serien. Men som vanligt jäkligt kul, även om kanske inte direkt groundbreaking. ***½

Murder, My Sweet - Tokbra noir. Verkligen en överraskning, trodde den skulle ställa sig i den där skaran halvbra noirer som jag har sett så många gånger nu, men nej, det här var en av höjdarna. Märks direkt när något baseras på Raymond Chandler och jag misstänker att delar av dialogen/voice overn var tagen rätt från boken. Inte direkt realistiskt skrivet, men sanslöst underhållande.
She was a charming middle-aged lady with a face like a bucket of mud. I gave her a drink. She was a gal who'd take a drink, if she had to knock you down to get the bottle.

Dick Powell utmanar banne mig Bogart himself i Marlowe-rollen. ****½

Everything Is Illuminated - Börjar tokbra, riktigt roligt vid många tillfällen. Men sedan hanterar den inte steget till en allvarligare film riktigt väl, och lika många scener blir långa och sega som de som blir rörande. Snyggt gjort och väldigt sevärd om inte en fullträff. ***½

Kniven i vattnet - Tidig Polanski och stor besvikelse med tanke på hur mycket jag gillat andra tidiga Polanski (Cul-de-Sac och Repulsion). En av de gånger då jag verkligen kan säga att jag helt enkelt inte riktigt fattar what the fuzz is about. Välspelad och väldigt välgjord och samtidigt som jag inte direkt kan klaga på något så förstår jag inte alls vad som skulle vara så jävla speciellt. Definitivt ett offer för över-hype för mig. ***

Dirty Pretty Things - Chiwetel Ejiofor i huvudroll! Och Audrey Tautou! Det var mer än nog för att jag skulle vilja se den här. Sedan var det ju faktiskt en riktig solid liten dramathriller också, snygg som fan, karaktärsdriven. Klickade kanske ändå inte till 100% för mig men kommer oerhört nära att få en fyra. ***½

Horse Feathers - Sådär hit and miss som de flesta Marx-filmer som inte är Duck Soup eller A Night at the Opera verkar vara. Vissa ordentligt roliga scener, andra då jag mest bara satt och vred och ville att det skulle röra på sig (samtidigt bör det tilläggas att klockan nu närmade sig två på natten och jag var ordentligt sömning under de sista 30 minuterna). Bröderna var iaf kloka nog att göra filmerna korta, den här är 67 minuter och håller knappt för det. Men samtidigt ska det inte hård-dissas för när det fungerar (som under de flesta Groucho-dialoger) så är det fortfarande storslagen underhållning och det finns nog en chans att min egen trötthet stjäl en halv poäng från den. ***
Senast redigerad av caffeineaddict mån dec 17, 2007 0:13, redigerad totalt 1 gång.

- VEEP

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Inläggav caffeineaddict » lör aug 05, 2006 12:01

Förresten, noike, har du hunnit se Peeping Tom än? Lite nyfiken på vad du tyckte. :)

- VEEP

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Inläggav noike » lör aug 05, 2006 12:40

caffeineaddict skrev:Förresten, noike, har du hunnit se Peeping Tom än? Lite nyfiken på vad du tyckte. :)

Nej. Inte än. Men riktigt snart. Tänkte ta och se den ikväll.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav noike » lör aug 05, 2006 12:47

caffeineaddict skrev:Så nio filmer framför C+ vinner nog, fast då kanske du inte höll uppmärksamheten tip top iofs.

Det blev ju en paus på 20-5 minuter innan nästa film började och så, men jo, under sista var man lite halvsovande. Inte alls lika jobbigt som fem filmer i biosalong däremot.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film