Off skrev:http://www.axelmusic.com/resources/cache/front/300/200/012569768338_300x200.jpg
Men den kostar nästan 800 kr på axelmusic. That's not ballin' to me.
Men! Så mycket pengar kan de ju inte ta för den.
Off skrev:http://www.axelmusic.com/resources/cache/front/300/200/012569768338_300x200.jpg
Men den kostar nästan 800 kr på axelmusic. That's not ballin' to me.
adolvsson skrev:Psych 1x3, och jag håller inte med Tob. När det är såhär underhållande struntar jag i om djupet saknas. Jag bara njuter. Bättre än förra veckan, dessutom, det här avsnittet fungerade bättre som helhet.
The Buffster skrev:Glory, har du sett serien på TV4 tidigare så visade dom om jag minns rätt båda säsongerna i ett sträck. Man oavsett så skulle jag nog säga att i det i ditt fall lätt är värt att se säsong 3 endast för Gale.
Tam skrev:Doctor Who, Casanova, Second Coming, Queer as Folk och Queer as Folk 2 är ju alla på samma sida som jag om fantastiskhetsgränsen. Så har nån sett Bob & Rose och/eller Mine All Mine o/e andra Russell T Davies-serier? Funderar på om det vore ett bra sätt att spendera lite av den nya vackra lönen. Eller om nån kan peka mig mot en nerladdning nånstans vore det ju gratis.
adolvsson skrev:Tam skrev:Doctor Who, Casanova, Second Coming, Queer as Folk och Queer as Folk 2 är ju alla på samma sida som jag om fantastiskhetsgränsen. Så har nån sett Bob & Rose och/eller Mine All Mine o/e andra Russell T Davies-serier? Funderar på om det vore ett bra sätt att spendera lite av den nya vackra lönen. Eller om nån kan peka mig mot en nerladdning nånstans vore det ju gratis.
Jag är väldigt förtjust i Bob & Rose. Bra skit.
AKS skrev:Kan en serie som denna gå mer än två säsonger?
AKS skrev:1. Traveler
2. The Nine
3. Heroes
Illyria skrev:Är dock lite rädd att Traveler kommer hamna i nån slags Prison Break/24 fejkaction, förra året tyckte jag PB var den bästa piloten men sen föll serien när den väl startade.
Glorificus skrev:Illyria skrev:Är dock lite rädd att Traveler kommer hamna i nån slags Prison Break/24 fejkaction, förra året tyckte jag PB var den bästa piloten men sen föll serien när den väl startade.
Jag blir genast PB-defensiv, kan inte låta bli... Jag såg aldrig PB, piloten eller annars, som en serie som pekade åt att det skulle vara en actionserie på samma sätt som 24. Inte mer än t.ex. Buffy. Snarare en dramaserie med inslag av spänning/action... och jag hoppas Traveler går samma väg.
Glorificus skrev:Jag blir genast PB-defensiv, kan inte låta bli... Jag såg aldrig PB, piloten eller annars, som en serie som pekade åt att det skulle vara en actionserie på samma sätt som 24. Inte mer än t.ex. Buffy. Snarare en dramaserie med inslag av spänning/action... och jag hoppas Traveler går samma väg.
Illyria skrev:Hmm, var hon FBI(?)-agenten? Eller flickvännen? Tyckte inte någon av dem var speciellt lysande, men mest opassande var flickvännen som inte hade någon som helst kemi med Tru-killen. Har inte lagt på minnet var någon heter ännu.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare