adolvsson skrev:Be en bön, offra getter till gudarna, go crazy!
poser skrev:*väntar på rond 2*
poser skrev:noike skrev:poser skrev:*väntar på rond 2*
Jag har popcorn. Vill du ha en näve?
Fisting? Naughty.
Illyria skrev:Så fort Mac nämns måste du kritisera henne och Tina, heller inget nytt.
adolvsson skrev:Jag gillar både Mac och Kendall...
CheeseGuy skrev:(Säsong 3)Lamb som regular i säsong 3 låter utmärkt tycker jag. Inte för att han är någon fantastisk karaktär, men han är ändå roligare än de flesta i serien.
Glorificus skrev:CheeseGuy skrev:(Säsong 3)Lamb som regular i säsong 3 låter utmärkt tycker jag. Inte för att han är någon fantastisk karaktär, men han är ändå roligare än de flesta i serien.
Klart Lamb är en fantastisk karaktär. Åtminstone i mina ögon är han VM's störste scenstjälare.
Jepp, that's me.Illyria skrev:Är då Flisa samma Joamna jag sett på Tv-land tidigare?
Flisa skrev:Jepp, that's me.Illyria skrev:Är då Flisa samma Joamna jag sett på Tv-land tidigare?
Flisa skrev:Ah men Mac är ju underbar, kikade precis på första avsnittet med henne igår och hon är så söt-geeky då.. aww.
AKS skrev:Jag föredrar helt klart S1-avslutningen. Min upplevelse, även om jag inte besöker så många olika VM-forum nu för tiden, är att det är ungefär 50-50 vad gäller vilken säsongsavslutning man gillar mest. (spoiler Slutet av S2) I slutändan finns det så många små saker jag inte gillar med S2-avslutningen (cliffhangern, Veronica + Logan) att S1-avslutningen (vars enda nackdel är skräckfilmsklichéerna) lätt vinner.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare