Garim skrev:Spekulation angående 6x01:
HeY: Allt du skrev håller jag med om, men du missade en sak. Det kommer att vara gästkaraktärer i S6 premiären, och jag skulle mycket väl kunna tänka mig att en av dem, är en kryptonier som också är fast i PZ, men den här kryptonierna är inte en riktig bad guy, utan hjälper Clark. Han tar sig alltså inte ut själv, utan får hjälp. Och när han kommer tillbaka är han förbannad! Jag hoppas på en riktigt bad-ass öppning av nästa säsong
HeY skrev:Spoiler säsong 6:
Sedan så hörde jag att de skulle ta in Jimmy Olsen som karaktär också. Hoppas de får en bra skådespelare!
Garim skrev:HeY skrev:Spoiler säsong 6:
Sedan så hörde jag att de skulle ta in Jimmy Olsen som karaktär också. Hoppas de får en bra skådespelare!
Hörde jag med. Han ska visst vara i 20-års åldern, och det finns visst risk för lite Chimmy, dvs Chloe+Jimmy... Vi får se. De har ju alla möjligheter att öka intensiteten och göra detta riktigt intressant. Låt oss hoppas de gör det. Och inte faller tillbaka i gamla vanliga Smallvile med alldeles för lite karaktärsutveckling...
AKS skrev:S6
Jag hatar att Chloe inte får ha en jäkla pojkvän! Det har irriterat mig i två-tre säsonger nu. Hon är söt, smart och mycket rolig, killarna i serien borde springa av sig benen lika mycket efter henne som efter Lana (då menar jag alla meteorfreaks som blivit förälskade/fixerade vid Lana -- vad jag vet har Chloe bara haft en, men då var han intresserad av Lana samtidigt... naturligtvis). Jag vill också att Clark ska få inse vilken idiot han var som inte "tog" Chloe då han hade chansen. *Men* sen behöver jag bara minnas den där heta, obekväma scenen i en hiss (avsnittet där Lex tydligen är en dålig människa för att rullar runt i sänghalmen mer än en gång i månaden -- där han anklagas för mord)... I alla fall, där ska Clark och chloe "reenact" Lex' hisshångel och yowsa! då Chloe pressar upp Clark mot hissväggen!! *swoon* Och då jag tänker jag ändå "Chloe och Clark -- tralalalala", trots att jag inte vill. Ungefär...
Zaxx skrev:Smallville S2ep16:
Började se Smallville för ett tag sedan och måste säga att jag en bit in i S2 börjar bli mer o mer imponerad. S1 gav mig inte så mkt, ganska mkt avbetande av skurkar mm... nu börjar de följa en lite större arc och lite småarcar... Christopher Reeve i detta avsnitt, av med hatten för honom, må han vila i frid. Kommer lätt fortsätta att kolla på Smallville!
Extra kul att ha mkt osett framför sig
Zaxx skrev:Smallville S2ep16:
Började se Smallville för ett tag sedan och måste säga att jag en bit in i S2 börjar bli mer o mer imponerad. S1 gav mig inte så mkt, ganska mkt avbetande av skurkar mm... nu börjar de följa en lite större arc och lite småarcar... Christopher Reeve i detta avsnitt, av med hatten för honom, må han vila i frid. Kommer lätt fortsätta att kolla på Smallville!
Extra kul att ha mkt osett framför sig
AKS skrev: Så därför tror jag att jag tycker S3 är bäst, men då man sett säsongerna och avsnitten så huller om buller så är det svårt att avgöra.
Zaxx skrev:Såg just s2ep23:
oooooooooooooooooh he's one baaad boy now
Zaxx skrev:Såg s3ep1-2 för en stund sedan också. (sorry vet inte vad de heter, och vågar inte gå in på ngn sajt o kolla för spoilerrisk!
Garim skrev:Zaxx skrev:Såg s3ep1-2 för en stund sedan också. (sorry vet inte vad de heter, och vågar inte gå in på ngn sajt o kolla för spoilerrisk!
http://www.kryptonsite.com är ganska säker faktiskt. Gå till hemsidan och klicka på episodes... Inga spoilers om du scrollar försiktigt.
Zaxx skrev:vet inte vad de heter, och vågar inte gå in på ngn sajt o kolla för spoilerrisk!
Zaxx skrev:Du är duktig du adolvsson, du kommer ihåg gamla Zaxx som dödade när han blev spoilad för Angel eller Buffy där i början!
HeY skrev:Säsong 6
Så Aaron Ashmore har nu fått rollen som Jimmy Olsen, ... [snip] .. Det verkar nu också som om han faktsikt ska vara ett kärleksintresse för Chloe. Det är bra, the girl need some loooove!
Noam skrev:HeY skrev:Säsong 6
Så Aaron Ashmore har nu fått rollen som Jimmy Olsen, ... [snip] .. Det verkar nu också som om han faktsikt ska vara ett kärleksintresse för Chloe. Det är bra, the girl need some loooove!
haha, nice! I agree! Det ska bli mycket spännande att se!
Finns det nån bra sida med mer information om vad säsong 6 kommer handla om? Utan alldeles för mycket spoilers då.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare