Off skrev:Självklart var det på Fox.
Överraskar mig inte ett dugg...
Matt skrev:Jag har en svaghet för kanadensiska tjejer som säger aboooot. ;)
Illyria skrev:Känns som det börjar bli dags för en omtitt av Wonderfalls snart. Boxen står i hyllan och retas.
noike skrev:För mig var det samma sak som Matt -- jag var superfast en minut in i piloten.
noike skrev:För mig var det samma sak som Matt -- jag var superfast en minut in i piloten.
qarlsson skrev:noike skrev:För mig var det samma sak som Matt -- jag var superfast en minut in i piloten.
Samma här. Vid närmare eftertanke tror jag ingen serie lyckats få mig så kär så snabbt.
noike skrev:qarlsson skrev:noike skrev:För mig var det samma sak som Matt -- jag var superfast en minut in i piloten.
Samma här. Vid närmare eftertanke tror jag ingen serie lyckats få mig så kär så snabbt.
Firefly gick lika snabbt, men jag tror det är allt.
AKS skrev:(jag kan fortfarande inte fatta att Never Leave Me vann över Once More, with Feeling i vår turnering)
AKS skrev:Ja, det är mycket fascinerande. Vi har ju BtVS som utgångspunkt, men även om det på ytan är samma saker som gör att vi uppskattar serien så är det nog inte det på djupet (jag kan fortfarande inte fatta att Never Leave Me vann över Once More, with Feeling i vår turnering). Det som gör att vi uppskattar olika avsnitt av BtVS och olika scener och har olika favoritkaraktärer är nog det som gör att vi tycker om och uppskattar helt olika serier i övrigt. Man ser olika saker i serierna.
noike skrev:AKS skrev:(jag kan fortfarande inte fatta att Never Leave Me vann över Once More, with Feeling i vår turnering)
Fast det där berodde ju helt och hållet på att folk började proteströsta när ett avsnitt hade varit med "förlänge".
Spuffy skrev:Det enda minuset med det var att avsnitten tog slut så fort... vilket förstås gör mig arg som ett bi för att denna jättefina serie inte fick fler än 13 (visst var det 13?) avsnitt. Fy.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare