wyndham skrev:3x05
Oh! Nu kom jag äntligen på nåt att skriva om det här avsnittet. I QaF runkar alla killar med tummen neråt för att det är så kameravänligt. Helfestligt.
wyndham skrev:3x06
Det är bäst att inte reta upp bög-hulken. Då gör han dig illa. Men när han är snäll lyfter han kylskåp.
wyndham skrev:Oh! Nu kom jag äntligen på nåt att skriva om det här avsnittet. I QaF runkar alla killar med tummen neråt för att det är så kameravänligt. Helfestligt.
brat skrev:3x06
Personligen blir jag smått illamående av Bens rygg, han har ju en puckel av muskler för tusan. Inte snyggt.
wyndham skrev:3x07
Michaels [...] En barnslig drama queen.
The Buffster skrev:1.18 Sådär ja, det här gillade jag. Det känns som om serien har tappat bort Brian och Justin lite på senare tid men här hade dom några underbara scener. Älskar när dom dansar tillsammans. Och att Brian nu äntligen visar att han vill att Justin ska stanna. Fint.
madskellig skrev:Såg om 1x20 idag:
Åh, vad jag älskar detta avsnitt, förutom den töntiga och något irriterande Emmett "true love" sidhistorien då.
Tam skrev:madskellig skrev:Såg om 1x20 idag:
Åh, vad jag älskar detta avsnitt, förutom den töntiga och något irriterande Emmett "true love" sidhistorien då.
Vad snackar du om, mads? Det är ju mer eller mindre det roligaste nånsin.
Zaxx skrev:Tea skrev:jag mår lite illa efter maten..
Det är bara för att du tycker om QaF!
brat skrev:Vilken tråd kommer det ifrån?
The Buffster skrev:1.19 och 1.20 Sen så blir jag TOKIG på att dom kör med den oerhört trötta fördomen att tjejer har svårare att skilja på kärlek och sex. Hade verkligen hoppats på mer från en serie som Queer as Folk.
[...]
Fast jag tycker fortfarande att Justin är mest söt och charmig inte sexig.
Ai skrev:Justin är inte snygg. Justin är inte sexig. Iallafall jag har aldrig påstått det. Men han är UNDERBAR!!!!!!!!!!!!!!! Omg... jag måste nog se säsong tre igen snart bara för h...(oops inte spoila Buffster!).....
madskellig skrev:Ai skrev:Justin är inte snygg. Justin är inte sexig. Iallafall jag har aldrig påstått det. Men han är UNDERBAR!!!!!!!!!!!!!!! Omg... jag måste nog se säsong tre igen snart bara för h...(oops inte spoila Buffster!).....
Jag har nog påstått det, mycket
Ai skrev:madskellig skrev:Jag har nog påstått det, mycket
Sexig? Verkligen?
Har svårt att se det. Allrahelst såhär i början. *ryser* Att ens försöka tänka tanken under första säsongen ger mig peddo-flashar
madskellig skrev:Ai skrev:madskellig skrev:Jag har nog påstått det, mycket
Sexig? Verkligen?
Har svårt att se det. Allrahelst såhär i början. *ryser* Att ens försöka tänka tanken under första säsongen ger mig peddo-flashar
Tja, kanske inte i allra början... han ser ju väldigt ung ut, men lite i 1x20 och defenitivt i senare säsonger, speciellt i S3 med det fina håret
Ai skrev:Allt hårsnack fick mig att bli tvungen att få en snabbfix. Slutet av 308 och början av 309 och jag kan gå och lägga mig och sova sååååå sött....
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]