TITTA vad jag hittade: http://www.berkshiretheatre.org/gallery/Amadeus Hihi! Alla bilderna!
Plus den här:

Hans headshot från teatern...

:fjortismode:
Ai skrev:SERIÖST:
Han måste bli straight, tio år äldre och Get The Fuck Over Here!!!!![]()
![]()
Singel också förstås - men det kommer väl automatiskt om han helt plötsligt blir straight....
Ai skrev:SERIÖST:
Han måste bli straight, tio år äldre och Get The Fuck Over Here!!!!![]()
![]()
Singel också förstås - men det kommer väl automatiskt om han helt plötsligt blir straight....
Tea skrev:åh ankh![]()
Du har en undebar säsong kvar nu...
UNDERBAR!!!![]()
jag vågar nog säga att jag kände precis likadant som dej såhär nära inpå slutet...
The Ankh skrev:Tea skrev:åh ankh![]()
Du har en undebar säsong kvar nu...
UNDERBAR!!!![]()
jag vågar nog säga att jag kände precis likadant som dej såhär nära inpå slutet...
Börjar oxå få grym pre-separationsångest. vaddå! bara 14 avsnitt kvar?!?!?!?! O_O
Tea skrev:jepp och de sista vill man itne ens se, fast man vill, för då betyder det att det är slut... samtidigt ångrar man inte att det är slut, fast.. man gör det ändå.. för det är lixom SLUT! fatta du?
madskellig skrev:Tea skrev:jepp och de sista vill man itne ens se, fast man vill, för då betyder det att det är slut... samtidigt ångrar man inte att det är slut, fast.. man gör det ändå.. för det är lixom SLUT! fatta du?
för jag visste hur tomt det skulle vara sedan
brat skrev:Edit: Ny avatar och ny sig är på ingång. Men jag jobbar hela helgen så jag har svårt att fixa det nu.
The Buffster skrev:1.01 - 1.04
Ja och vad ska man säga? Brian! Det räcker nästan så, för så het som Brian är så har jag svårt att riktigt se dom andra karaktärerna. Han är så snygg att jag dör samtidigt som han är en sån karaktär som jag alltid bli helt besatt av. Ojojoj alltså. Hur ni kan tycka att Justin är snygg förstår jag dock inte alls, men kemi har dom däremot mycket av.
Tinwiel skrev:Härligt att du har börjat titta, Buffster! Välkommen in i ännu en besatthet.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare