Reunion skrev:Windfall 1x02
Slutade det med att han desperata killen försökte hitta hans tjej? kändes som det slutade väldigt konsitgt. Gillar Windfall, den är spännande, rolig och mysig. Undrar hur lång tid tills det tar tills Luke Perrys karaktär får reda på att Cameron och hon strulade, för det lär ju komma fram någon gång. Sen gillar jag verkligen tonåringarnas kemi mellan varandra! vill bara se mer!!
Introt var helt okej också.
Illyria skrev:Windfall: Introt var inget vidare och andra avsnittet var sämre än piloten. Alla plots som dras igång är stereotypa och inte speciellt underhållande eller trovärdiga, men jag tänker ge serien något mer avsnitt. För att se vad som händer med hon som försöker lura till sig pengarna.
Illyria skrev:Jag har sett Hex, skulle rekommendra den. Inte en perfekt serie men många element är bra och underhållande. Speciellt under säsong 2.
HeY skrev:Illyria skrev:Jag har sett Hex, skulle rekommendra den. Inte en perfekt serie men många element är bra och underhållande. Speciellt under säsong 2.
Okej, då ska jag nog ge den en chans. Men först ska jag se säsong 2 av Dead Like Me. Är det förresten ngn som vet var man kan hitta en torrent med hela säsongen, jag har inte hittat ngn än?
Garim skrev:HeY skrev:Illyria skrev:Jag har sett Hex, skulle rekommendra den. Inte en perfekt serie men många element är bra och underhållande. Speciellt under säsong 2.
Okej, då ska jag nog ge den en chans. Men först ska jag se säsong 2 av Dead Like Me. Är det förresten ngn som vet var man kan hitta en torrent med hela säsongen, jag har inte hittat ngn än?
HEX sågas ganska duktigt på Whedonesque.com. Där är man rätt överens om att den inte är värd att se...
Illyria skrev:Men de jämför ju den med Buffy, och den har verkligen inget gemensamt med Buffy öht. Jag har sett Hex och ångrar det inte. Som jag nämnde, ingen perfekt serie, men det finns element som gör den värd att se. Och då speciellt under säsong 2.
Illyria skrev:Men de jämför ju den med Buffy, och den har verkligen inget gemensamt med Buffy öht. Jag har sett Hex och ångrar det inte. Som jag nämnde, ingen perfekt serie, men det finns element som gör den värd att se. Och då speciellt under säsong 2.
caffeineaddict skrev:Criminal Minds 1.17/West Wing S3 (kommer någon att läsa med den spoiler-kombon?)
The Buffster skrev:caffeineaddict skrev:Criminal Minds 1.17/West Wing S3 (kommer någon att läsa med den spoiler-kombon?)
Självklart!
När det gäller Jeff Buckleys version av Hallelujah känns det som om den vid det här laget har använts i så många serier och filmer att jag börjar tappa räkningen.
caffeineaddict skrev:Buffster, min pärla!
The Buffster skrev:Dags för It's Always Sunny in Philadelphia på torsdag, eller ja fredag blir det ju. Förväntningarna är höga.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare