Tinwiel skrev:Nooo, det funkade inte, Ai...
Ai skrev:[Antagligen 3x08 - men troligt resten av säsongen]
Kan det vara så att Dana dör nästa avsnitt? Vill bara slänga ut det innan jag ser det. Teasrarna/Listan som varit är framme vid Alice nu. Verkar troligt att den landar på Dana i nästa teaser och sen dör hon... Eller ska hon hållas vid liv hela säsongen? Isåfall så blir det väl Gaby nästa och Lara och Dana... För att Dana dör i det avsnittet hon är med på listan känns mer och mer troligt för mig... Men vi får väl se. UH! Jag HATAR att jag är spoilad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tob skrev:Skriv att du grinade under slutscenen. Översentimentala Tobbe sitter och snyftar nu av att bara tänka på Alice i sista scenen. Krukan som faller ner i marken....pain.
Ai skrev:[3x02]
Tinas screen-nic är Lindsey.......
brat skrev:Jag älskar den här tråden, det är så mycket fart i den.
Nåja.
brat skrev:3x03
Tråkigt avsnitt. Och mycket pinsamt. Hela middagen då Moira träffade gänget var så pinsam att jag fick hålla för öronen. Vännerna kunde verkligen ha ansträngt sig mer, men det kunde Moira också gjort. Gillar henne inte lika mycket längre. Flera söta Jenny+Shane scener iaf. Och jag gillar att Alice har börjat ta tag i sig själv. Men Bette och Tinas problem är rätt ointressanta... för att inte tala om Kits förälskelse i mannyn. Tänker inte kommentera att det lutar åt att Dana har cancer.
Tob skrev:Förlåt. Jag känner mig träffad....varför känner jag mig träffad?
brat skrev:3x06
För övrigt: Om jag någonsin startar ett band så ska vi heta Taylor-Kinney.![]()
![]()
brat skrev:Varför läser du LWord-spoilers Glory??
Om man har ett namn som Taylor-Kinney spelar det nog ingen roll vilken slags (eller hur dålig) musik man spelar... för vi ska ändå bara spela på QaF-konvent och fanträffar. Och du ska vara med. Du spelar trumpet och triangel och är dessutom vår officiella scendansare. Haha
Det var ett band i veckans L Word som hette Sleater-Kinney om någon undrar vad jag svamlar i.
Glorificus skrev:Och jag räknar med att när jag väl tar mig för att se L Word (och det ska jag göra snart!) så har jag hunnit glömma bort eventuella spoilande saker jag råkat läsa här. Läste något igår som jag redan glömt vad det var.
brat skrev:Jag har läst en spoiler som jag aldrig kommer att glömma. Kanske är därför jag är lite anti serien just nu. Akta dig för den spoilern.
brat skrev:Glorificus skrev:Och jag räknar med att när jag väl tar mig för att se L Word (och det ska jag göra snart!) så har jag hunnit glömma bort eventuella spoilande saker jag råkat läsa här. Läste något igår som jag redan glömt vad det var.
Jag har läst en spoiler som jag aldrig kommer att glömma. Kanske är därför jag är lite anti serien just nu. Akta dig för den spoilern.
brat skrev:eponinethen
Från vad jag sett hittills så håller jag med dig. Säsong 1 var jättebra. Säsong 2 var ofattbart bra. Säsong 3 är bara jaha...
eponinethen skrev:brat skrev:eponinethen
Från vad jag sett hittills så håller jag med dig. Säsong 1 var jättebra. Säsong 2 var ofattbart bra. Säsong 3 är bara jaha...
Grejen är den att jag var den som försvarade säsong 3 i början, och sa att den inte var så dålig och att iaf var Jenny normalare (which is a good thing in this case) och sötare än någonsin förut. Och så har vi Carmen/Shane som jag avgudar tillsammans, heh.. Meen, nej, det höll inte, imo, sorry...
Och säsongsavslutningen var ju som en soap opera, kändes inte alls som the L Word...
Tob skrev:Galet. Jag tycker sista halvan av L Word är förbaskat bra. Så bra så att jag trots en rätt klen första halva tycker säsong 3 är den bästa.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare