eynosh skrev:2x18
Riktigt jävla bra. Tyvärr fick inte Shore plats lika mycket i avsnittet som innan, men vad gör det när man har en Denny Crane i högform.
Älskade, fullkomligt älskade sista scenen med juryn när Denny pekar mot en liten tavla där han med röd penna skrivit Denny Crane.
Off skrev:Jag tror jag ska titta på gamla Star Trek bara för Shatners skull.
Don't fall for her, Alan. She's just a guest star.
Alan: "There was a day when all you had to do was say your name."
Denny: "That's still all I do"
noike skrev:2.25 Lika så Donny Crane. Vet inte hur de lyckas men nej, jag kan inte ogilla FPJ längre.
En del av mig börjar tyckla att deras små metaskämt har gått lite för långt och att de är för ofta, men den större delen älskar det. "Can't wait 'till next week" indeed.
adolvsson skrev:noike skrev:En del av mig börjar tyckla att deras små metaskämt har gått lite för långt och att de är för ofta, men den större delen älskar det. "Can't wait 'till next week" indeed.
Jag köper det, rakt av. De är små och få, och jag uppskattar att det blivit en återkommande grej istället för engångssak.
LWes skrev:2x25
Jag hatar dock den nya advokaten. Hon är hemsk på alla sätt och vis.och jag märkte nu att dom nya killen och den nya tjejen försvunnit från opening creditsarna.
noike skrev:LWes skrev:2x25
Jag hatar dock den nya advokaten. Hon är hemsk på alla sätt och vis.och jag märkte nu att dom nya killen och den nya tjejen försvunnit från opening creditsarna.
Jag förstod aldrig varför de var fasta till att börja med. Bättre med mindre fasta och mer återkommande. Det hela blir mycket mer dynamiskt då.
Själv tyckte jag Parker Poseys som the Squid var hur bra som helst. Parker for Secretary of State!
The Buffster skrev:Jag bara sitter och längtar tills hans avslutningar (vad kallas egentligen ”closings” på svenska?) [/spoiler]
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare