mjo, men samtidigt så är ju ådrorna avhuggna rakt av. Jämför med om du får ett skärsår utmed en åder istället, då är det värre.freso skrev:1x22
För övrigt, är det inte lätt att förblöda om man får sin hand avhuggen?
The Buffster skrev:I och med att dom enda delar av serien som jag gillat bäst hittills är dom i fängelset så har jag lite svårt att tänka mig att jag verkligen kommer att gilla en säsong 2 lika mycket. Fast det är klart, om man fokuserar mer på dom karaktärer som rymde och mycket mindre på annat så kan det kanske ändå bli bra. Hur som helst så längtar jag efter säsong 2 så att jag håller på att bli tokig.
AKS skrev:(iofs har jag svåtr att tänka på annat än T-Bag då jag tänker på PB, men det är nog bara jag,).
AKS skrev:Rent tidsmässigt borde det gå att få ut mer av karaktärerna nu. Så som det ser ut kommer Tweener att vara för sig och T-Bag för sig och sen de som blir kvar av de andra i ett gäng. Tre olika trådar alltså. Eftersom dock alla kommer att ge sig av mot Utah (både Tweener och T-Bag [kul i förra avsnittet då han skulle låtsas vara nonchalant inför 5 miljoner dollar] vet ju om pengarna) så kommer deras vägar att stråla samman inom 5-10 avsnitt skulle jag dock tro.
The Buffster skrev:AKS skrev:(iofs har jag svåtr att tänka på annat än T-Bag då jag tänker på PB, men det är nog bara jag,).
Det är inte bara du... Haha, nä jag gillar nog egentligen Michael mer men T-bag är jävligt bra han också.
LWes skrev:1x22
Just det, 1x22 var mycket bra. Pizzan var god.
freso skrev:CheeseGuy skrev:freso: haha, och jag håller med. Jag kommer alltid att tänka på en en sån där glödlampa-bubbla från serietidningar när han gör det.
Haha, exakt! Lite roligt är det.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare