AKS skrev:Jepp, jag har redan skickat iväg.
Samma här. Även om jag missat en del avsnitt på tv sista tiden så är det en serie som är värd att få fortsätta.
AKS skrev:Jepp, jag har redan skickat iväg.
mattek72 skrev:AKS skrev:Jepp, jag har redan skickat iväg.
Samma här. Även om jag missat en del avsnitt på tv sista tiden så är det en serie som är värd att få fortsätta.
Skickat här också!Illyria skrev:Och allt du behöver göra är att skicka ett mail till tvdiva@eonline.com och skriv Veronica Mars i ämnesraden. Resultaten kommer presenteras nästa vecka, 28 april...
Noam skrev:Skickat här också!Illyria skrev:Och allt du behöver göra är att skicka ett mail till tvdiva@eonline.com och skriv Veronica Mars i ämnesraden. Resultaten kommer presenteras nästa vecka, 28 april...
Illyria skrev:Återigen: Det inte finns några garantier hur det än kan verka eller vad ens magkänsla säger. Ska flytten till tisdagar ses som positiv? Det har inte hjälpt tittarsiffrorna ivarjefall. Dessutom finns det prat om skådespelarkontrakt för andra serier också, inte bara VM.
AKS skrev:Jag tror att jag väntar på en proper. Fattas ett läkarbesök i början, några minuter som är borta...
Spuffy skrev:Sitter här och väntar och väntar på att det senaste avsnittet ska komma ner till min dator... Det tar alldeles för lång tid!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare