Back on track igen. Verkligen en avsnitt där det händer massor, vet knappt vad jag ska börja kommentera...
Kendall är inte Kendall och har något ihop med Fitzpatricks och nu verkar de huvudmisstänkta i busskrashen, men är det så "lätt"? Iofs bara tre avsnitt kvar nu men när bevisen presenteras så perfekt blir jag nästan misstänksam. Det blir extra intressant med "Kendall" och Beavers företag nu också, hon verkar ju spela ner sig och vad håller Beaver egentligen på med där... Keith och Veronica följer olika ledtrådar och hamnar på smma ställte. Och Veronica räddar Keith! Kändes som lite "tack för senast" (säsongsfinalen) och när de ska köra iväg "Move! Or you're a hood ornament" till Kendall. Och Kendall har begravt Aarons Oscarstaty och lagt till Duncans hår från duschen... Men om statyn har Lillys blod på sig så innebär det att det är det riktiga mordvapnet och att Aaron faktiskt är skyldig! But I smell trouble.
När det först började med att Weevil skulle vara skyldig för busskraschen var det inget jag köpte, kändes direkt som ett villospår och det känns inte alls som något Weevil skulle göra. Istället får vi se Weevil hjälpa sitt gamla gäng, väldigt fint av honom och intressant hur han beskriver sig som "top of the food chain" men sen inte är intresserad av att vara ledare för PCH längre. Kommer Hector ta över nu? Älskade det lilla utbytet mellan Weevil och Keith på kontoret också, de kallar varandra Eli och sheriff, mer deras riktiga identitet och det visar ju att Weevil respekterar Keith också.
Alla scener med Veronica och Mac och sen även Butters och Keith iblandade också var urhärliga. Veronica lovar bort Mac till Butters på balen.

Det var fullt med mer underbar dialog och roliga scener utöver de nämnda. Väldigt lite Logan dock, om vi nu ska klaga på något. Hade hellre sett mer Logan är Jackie och Wallace.
Underbart avsnitt! Bra av Veronica att inte berätta om vem som körde på hunden där i slutet.
Detta var allt jag kommer på att kommentera just nu.