wyndham skrev:1x22
Oh, formal wear. Saknade en helfigursbild framifrån av Brian. Njuter ju alltid av att se vilka skjortknappar den mannen har.
Bäst hittills såklart. Bra också att dom fick blakebiten avklarad i början istället för att inkludera det i ett misär-kollage på slutet. Brukar störa mig på när serier klipper mellan storylines som är på helt olika nivåer.
Tam sa att han tidigare tyckt att avsnittet var överskattat, men nu grät han som en liten bög.
wyndham skrev:1x22
Tam sa att han tidigare tyckt att avsnittet var överskattat, men nu grät han som en liten bög.
'eynosh skrev:wyndham skrev:1x22
My wonderful little Tam.. I miss you thiiiiiiiiiiiiis much.
eriked skrev:Fråga!
ska man ta och se denna serie? är det en 22minuts sitcom eller vad är det? 22min är skönt tar inte så lång tid...
Tänkte ta och se lite Arrested Development också men dubbelt upp är dubbel t kul, eller?
eriked skrev:Jag som trodde att det var en komedi... men är det typ en rolig drama..typ Wonderfalls (kanske är helt ute och cyklar nu (har bara sett 1 wonderfall)
Glorificus skrev:Yay, nu är brat ivrig att hoppa på QaF-tåget också!
Hon såg andra halvan av 1x03 på Canal+. Så hon lär väl dyka upp här i tråden inom kort också, när jag lånat henne mina skivor.
madskellig skrev:Musiken var ju en upplevelse i sig, har haft "Let's Hear It For The Boy" på hjärnan hela dagen, börjar bli smått frusterande
wyndham skrev:2x04
Lesbiskt svartsjukedrama. Som vi har längtat. Kanske skulle det inte vara en så dum idé att skicka upp dom i rymden, eller vad det nu var veckans förtryckare hade för förslag (utöver "stop aids with guns").
Till nästa avsnitt ser jag fram emot att "Mel and Linds" tar sin motorcykel och kör utför första närmsta stup.
Tam skrev:wyndham skrev:2x04
Lesbiskt svartsjukedrama. Som vi har längtat. Kanske skulle det inte vara en så dum idé att skicka upp dom i rymden, eller vad det nu var veckans förtryckare hade för förslag (utöver "stop aids with guns").
Till nästa avsnitt ser jag fram emot att "Mel and Linds" tar sin motorcykel och kör utför första närmsta stup.
Oj, så du tar i. Men det är sant, när två sexuellt frustrerade heterograbbar under lesbiska sexscener inte har annat att vråla än "BOOOOOORING!" måste det var riktigt dåligt. (wyndham gjorde också roliga kräkljud.)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare