Illyria skrev:Tråkig och irriterande. 3.18 var riktigt jäkla kasst.
Selfish? Det måste väl ändå vara fel ord att beskriva det han gör? Korkat möjligtvis. Men han gjorde ju slut för hennes skull, för att hon inte ska kasta bort sin framtid för hans skull. Rätt hedervärt imo.twistability skrev:3x20 var hemskt!
Och så slår selfish-Seth idioten till igen. Pardon my french men vad fan håller den jävla idioten på med. Skärp dig! Nämnde jag föresten Seth?
Ogillar på vilket sätt? Jag ogillar tex. Julie Cooper rätt starkt men älskar henne som karaktär. Precis som Dan i OTH.Illyria skrev:Sandy gillar jag inte längre, han har blivit som Caleb. Dumheter.
Jag tyckte slutet i 3x21 drog igång en intressant storyline. Operation få tillbaka Summer.Piraten skrev:Det händer absolut ingenting i avsnitten längre.
Spoiler The O.C. - 3x21 - The Dawn Patrol
LWes skrev:Jag har kännt mig ganska negativ till serien ett tag, jag tycker itne att den varit dålig, men inte heller så bra, men efter dom senaste två avsnitten 3x22-23 har jag fått tillbaka min tro.
Jag tyckte att dom var mycket bra avsnitt.
_Gunn_ skrev:3x23 var betydligt bättre!!
Undrar vad som händer med Volchok!? hoppas han inte dör, gillar den karaktären, påminer Liiiiiiiiiiite om Spike.
LWes skrev:Glorificus skrev:3x24
Intressant vändning med att Seth blir arresterad i slutet. Jag ser fram emot nästa avsnitt...
Va? Varför blev han det?! (Jag måste ha missat det helt)
freso skrev:3x24.
Till skillnad från alla andra(?) tycker jag inte Volchek(?) är speciellt intressant längre. Han är ju bara elak och jobbig. Om någon kommer dö så gissar jag på att det är han. Kör utför en klippa på en dålig väg när han blir jagad av snuten..
LWes skrev:freso skrev:3x24.
Till skillnad från alla andra(?) tycker jag inte Volchek(?) är speciellt intressant längre. Han är ju bara elak och jobbig. Om någon kommer dö så gissar jag på att det är han. Kör utför en klippa på en dålig väg när han blir jagad av snuten..
Ja, det kan han gott och väl göra enligt mig med.
sp1keout skrev:LWes
Volchok ville att Ryan skulle stanna, "pull over", så att han kunde snacka med Marissa... Det var just det som inte fick hända, och det var det som Ryan ville preventa, så att säga. (!?)
sp1keout skrev:LWes
Jag vet... Jag tänkte också så, MEN! De hade jätt honom exakt allt han ville ha, men det var inte nog för honom. Ge de då en anledning att göra exakt som han säger?
Ok, det visade sig vara det bästa alternativet efteråt, men think about it. Det här har pågått så länge, och så intense, det är inte så att man ger med sig direkt, och släpper sin värdighet, och Marissas... Inte om man heter Ryan Atwood iaf.
Men alltså, jag tänkte också så.. STANNA BILFAN... VÄNTA TILLS VOLCHOK KLIVIT UT OCH BRÄNN PLATTAN IN THE MATTAN...
Marissa Rest in Peace <3
Hah, fin One Piece-referens.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare