Avsnittet på SVT idag (1.10) var väldigt bra, ett av mina favoriter från säsong 1.
Illyria skrev:Ett av många bra uttryck från Logan, som blivit popluärt.
Avsnittet på SVT idag (1.10) var väldigt bra, ett av mina favoriter från säsong 1.
Illyria skrev:så vem är gay? Det är Woody!
Illyria skrev:(Sen väljer jag att ignorera den hemska Top Model som var med, sluta genast UPN! Inte nog med att VM har dödens slot, de ska sänka serien med sånt också? Gee thanks... Blir det en säsong 3 är det bäst att sluta med sådana dumheter.)
Glorificus skrev:Oj, oj, oj! Vilken vändning på slutet! Jag tyckte väl det var konstigt att Fitzpatrick-snubbarna bara lämnade Thumper sådär. Men att det var där inne där det skulle sprängas..!
A Bear skrev:Ska vi gissa att någon kommer att bindas, munkavlas och placeras i stadiumet lagom till att det ska sprängas?
Nyx skrev:Roligt SVT-avsnitt idag! "Annoy, tiny blonde one! Annoy like the wind!" - fick mig att skratta riktigt högt. Var det inte någon som hade det i sin signatur för ett tag sen?
Question: Do you think UPN is hurting the ratings and fracturing the audience for Veronica Mars by airing new episodes three times a week (Tuesday, Wednesday and the weekend repeat that affiliates are allowed to air)? And will this attempt on UPN's part to plug the holes in its schedule with VM likely be taken into consideration when they decide whether or not to renew it for a third season? — Greg
Matt Roush: At this point in the show's and the network's life, I'm not sure it really matters. Extra exposure for Veronica Mars has got to be seen as a positive, all things considered. And because the top programmer at UPN is also the programming chief for the new CW, I'm sure none of this will be a mystery to anyone who's going to make the call for renewal. I'm still cautiously optimistic it will make the cut. But who really knows? This is uncharted territory.
gaspode skrev:Oj, jag som alltid brukar tänka att du ser de där manusvändningarna på mils avstånd när jag inte anar nåt, du pluggar ju sånt och tänker mer på det.. Men den här fattade jag direkt när de bara lämnade honom där.. Kanske hjälpte det att A Bear skrev såhär efter förra avsnittet:A Bear skrev:Ska vi gissa att någon kommer att bindas, munkavlas och placeras i stadiumet lagom till att det ska sprängas?
gaspode skrev:2x17:Glorificus skrev:Oj, oj, oj! Vilken vändning på slutet! Jag tyckte väl det var konstigt att Fitzpatrick-snubbarna bara lämnade Thumper sådär. Men att det var där inne där det skulle sprängas..!
Oj, jag som alltid brukar tänka att du ser de där manusvändningarna på mils avstånd när jag inte anar nåt, du pluggar ju sånt och tänker mer på det.. Men den här fattade jag direkt när de bara lämnade honom där.. Kanske hjälpte det att A Bear skrev såhär efter förra avsnittet:A Bear skrev:Ska vi gissa att någon kommer att bindas, munkavlas och placeras i stadiumet lagom till att det ska sprängas?
RalfiParpa skrev:Potentiell (uppenbar) lösning till busskrascharcen: Mahoney gillar män, kanske även unga sådana (varför skulle han annars klämma på Logans arm? Så gör man bara inte). Det var han som anordnade busskraschen för att...röja undan någon stackars yngling som kände till hemligheten som skulle ha dödat Mahoneys (visst heter han så i VM också?) politiska karriär, kanske? DVDn han fick i posten är på något sätt kopplat till det. Låter väl inte helt barockt? Läskig är han i alla fall.
RalfiParpa skrev:Jag gillade också 2x17 men är inte helt begeistrad. Bra, men avsevärt sämre än förra veckans avsnitt.
Vad metal att jag redan anmält mig, nu skall här sättas upp affischer!!!!!Illyria skrev:För er som anmält er att få affischer så finns det nu en bild på hur affischen kommer se ut på vm.se. Eller så kan ni välja att bli överraskade.
(anmälan är fortfarande öppen också)
Illyria skrev:I + och - tråden har jag nämnt en liten hemlighet, som numera inte är hemlighet längre:
Vi på VeronicaMars.se har fått intervjua Percy Daggs III som spelar Wallace.
Läs intervjun: Intervju med Percy Daggs III
(det är inte jag som gjort intervjun, den krockade med The Knife-konserten)
A bear skrev:Så det verkar som om antingen Woody eller Beaver (ghaaa, nu kom jag att tänka på den där hemska byggfirmereklamen för ett par år sen) är gay, så då är väl förhoppningsvis svaret att ingen av dem är det. Det vore en för billig vändning. Tanke: två teman som snuddats vid hela säsongen är ju homosexualitet - men också barnmisshandel. (Och FORTFARANDE skiter alla i den där lillflickan.) Hmmm...? Varför är Beaver så rädd för sin bror/alt lättad över att hans far är väck?
dizzy skrev:2.17 La ni märke till duct-tape repliken förresten när de band fast Thumper, "good for everything"-nånting. Kan de mena för att placera råttor i bussar?
Gymet. Borgmästaren + Logan. Klämma på musklerna. o_OTinwiel skrev:2x17
Att borgmästaren är gay och gillar småpojkar?
Noam skrev:Gymet. Borgmästaren + Logan. Klämma på musklerna. o_OTinwiel skrev:2x17
Att borgmästaren är gay och gillar småpojkar?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare