eynosh skrev:5x15
Tyckte om avsnittet. Även om dom ändrar Viktors bagrund gentemot serietidningen funkar det bra. Tycker om att rivaliteten mellan Lex och Clark är såpass uttalad nu, även om jag tyckte om när dom ar vänner.
Överförtjust i slutscenenerna. Från det att vi får se att Lionel ligger bakom det hela, martha slänger Jonathans foto i elden (varför dödade dom jonathan egentligen?) och Lionel kommer till insikt, garanterat, att Clark är Kal-El.
Nu vill jag verkligen se ett slut på Smallville i och med S5. Fortsätter det såhär kommer det bli sämre, antingen ett djupare användande av andra karaktärer (Lois, Chloe + en ny kille) eller lägg ner serien när den är fortfarande bra.
Glorificus skrev: Lee Thompson Young [...] - han spelade prinsen som skulle skyddas i ett avsnitt av Jake 2.0.
Du vill säkert bara se en massa nude-scenes med Clarks one-night-stands.. fuling därGlorificus skrev:5x15
De borde låta Clark dejta runt lite - ..
Noam skrev:Du vill säkert bara se en massa nude-scenes med Clarks one-night-stands.. fuling därGlorificus skrev:5x15
De borde låta Clark dejta runt lite - ..
Tinwiel skrev:Hmm.. JM tillbaks i 5x16?
ey skrev:spoilermärk gärna guest-starsen med. vissa av oss är lite känsligare än andra.
Garim skrev:Jag har anslutit mig till Buffyhuben. Så kolla efter mig där, så kan du ladda från mig... Behövde dock installera DC, så det kan ta en stund innan den filen kommer upp... gissar jag
Edit: Fan, verkar som om det tar 2-3 timmar innan det jag ska dela ut blir publiktMen den som väntar...
Tinwiel skrev:Garim skrev:Jag har anslutit mig till Buffyhuben. Så kolla efter mig där, så kan du ladda från mig... Behövde dock installera DC, så det kan ta en stund innan den filen kommer upp... gissar jag
Edit: Fan, verkar som om det tar 2-3 timmar innan det jag ska dela ut blir publiktMen den som väntar...
Tack, det var supergulligt. Jag laddar!
AKS skrev:5.16:
Synd att det finte finns lika många glädjesmileys här som på TV-Land. Tyvärr överdoserade jag nog i inlägget där.
YAY! Det är över mellan Clark och Lana efter att de gjort slut 52 145 gånger under seriens gång!! Efter 1 907 856 miljoner trånande blickar... Äntligen är lidandet (från min sida) över. Yay! Synd bara att hon nu kommer att förpesta ännu fler scener med Lex, men de lär väl aldrig skriva ut henne så man får vara glad för det lilla man får.
Hoppas nu att vi aldrig mer behöver se Lana och Clark ihop. Det skulle vara så jävla tjatigt om de blir ihop *igen*.
I övrigt var avsnittet helt okej och smått underhållande så jag ser lite fram emot nästa avsnitt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare