dizzy skrev:Så glad över att tvshowsondvd idag rapporterar om DVD-släppet av supersköna The Adventures of Brisco County, Jr i sommar.
Western, action/adventure comedy med Bruce Campbell. Det kan nästan inte bli bättre.
Tomas skrev:Har aldrig hört talas om serien tidigare, men om det är vad det ser ut att vara så måste den ju ses så fort som möjligt.
Tob skrev:Vad tror ni om Thief? (första avsnittet sändes igår) Värt att ge en chans? Någon som har sett det?
twistability skrev:Heist handlar om ett gäng tjuvar som utför diverse kupper, tänk Oceans Eleven.
twistability skrev:Heist handlar om ett gäng tjuvar som utför diverse kupper, tänk Oceans Eleven.
Va? Haha, då har jag missat något stort. Så det de gjorde i första avsnittet var en del av den stora kuppen alltså? Oh boy, I'm stupid.dizzy skrev:Nja, de ska ju utföra en stor kupp.
dizzy skrev:Thief verkar mer karaktärsdriven med lite mer tyngd och högre klass på skådespelet. Braugher är ju stabil förstås, och Linda Hamilton var ju ett intressant namn i en tvserie. Överraskande att Dina Meyer dog så direkt men en intressant vändning var det.
noike skrev:dizzy skrev:Thief verkar mer karaktärsdriven med lite mer tyngd och högre klass på skådespelet. Braugher är ju stabil förstås, och Linda Hamilton var ju ett intressant namn i en tvserie. Överraskande att Dina Meyer dog så direkt men en intressant vändning var det.
Bra vändning. Dina Meyer är bäst som kanonmat, man stör sig itne lika mycket på henne då.
Mae Whitman var riktigt bra på drama dessutom.
twistability skrev:Ok, då är jag med.
dizzy skrev:Heist känns rätt ytlig, cool-ish och som nämnts ovan rejäla Ocean's 11 likheter.
Thief verkar mer karaktärsdriven med lite mer tyngd och högre klass på skådespelet. Braugher är ju stabil förstås, och Linda Hamilton var ju ett intressant namn i en tvserie.
Gillade båda två så här långt och kommer absolut ge dem ett par avsnitt till.
adolvsson skrev:Det var en sak som kändes lite underligt för min del. Jag tyckte han sa att galan, och därmed brottet, skulle ske "tomorrow". Vilket skulle göra det krabbigt att få till det i arcform, utan att man är väldigt generös med hur tid behandlas. Men jag kan ha hört fel. Hörde jag fel?
dizzy skrev:adolvsson, om Heistadolvsson skrev:Det var en sak som kändes lite underligt för min del. Jag tyckte han sa att galan, och därmed brottet, skulle ske "tomorrow". Vilket skulle göra det krabbigt att få till det i arcform, utan att man är väldigt generös med hur tid behandlas. Men jag kan ha hört fel. Hörde jag fel?
Reagerade också på det, men han skämtar med dem.
Ungefär så här:
-When?
-Tomorrow.
-You're insane!
-No, we go during academy awards week.
Tob skrev:Insider är fasiken suveränt. Tveklöst det bästa samhällsgranskande programmet.
Glorificus skrev:Tob skrev:Insider är fasiken suveränt. Tveklöst det bästa samhällsgranskande programmet.
Hihi, nån mer som först läste The Inside och blev förvirrad av "samhällsgranskande programmet"? ;)
Tob skrev:Insider är fasiken suveränt. Tveklöst det bästa samhällsgranskande programmet.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare