Glorificus skrev:Johannah skrev:Oj, nu blev det massa dravel om WM. Men vad gör väl det.
Jag sitter här och flinar. Tror jag måste googla runt och hitta fler personer som beskriver WM...![]()

Glorificus skrev:Johannah skrev:Oj, nu blev det massa dravel om WM. Men vad gör väl det.
Jag sitter här och flinar. Tror jag måste googla runt och hitta fler personer som beskriver WM...![]()
Johannah skrev:Ska jag spoilermarkera det jag ska skriva nu? Gör det, ifall att.
Svar på Eyonosh inlägg:
(Spoiler avsnitt 1-13)
Jag håller faktiskt med dig en del. Jag förstår inte riktigt hur de ska göra för att få serien att "hålla" i framtiden. Men det ska bli spännande att se om de lyckas. Och det hoppas jag att de gör.
LWes skrev:lite möjligtvis spoilig sak:
Frank Grillo som spelar coola advokaten Nick har fått en roll i en ny pilot (HOLLIS AND RAE)
Hoppas att Nick inte dör för det, han är så cool!
Nu kommer jag varje gång han är med frukta att han kommer dö.
Det är lite bra, för det blir extra spännande.
Glorificus skrev:LWes skrev:lite möjligtvis spoilig sak:
Frank Grillo som spelar coola advokaten Nick har fått en roll i en ny pilot (HOLLIS AND RAE)
Han är ju inte med så mycket i PB, så det är alltid möjligt att han gör båda.
LWes skrev:Glorificus skrev:LWes skrev:lite möjligtvis spoilig sak:
Han är ju inte med så mycket i PB, så det är alltid möjligt att han gör båda.
Han har varit med i 10 av 13 avsnitt... Jag tror inte att skurkarna kommer låta honom vara i fred. Jag hoppas hellre att Veronica dör, för hon är ganska tråkig.
Det jag tror kommer hända är att Nick får fram några viktiga bevis och ska just ge dom till Veronica och just då dyker en skurk upp och dödar honom. Det skulle vara irriterande.
CheeseGuy skrev:Inte för Prison Break är i närheten av perfekt ändå, men det lyckas bättre med att göra vad det försöker göra än Lost, tycker jag. Och det verkar i alla fall leda någonstans.
AKS skrev:Promofoton från avsnitt 1.16 (så naturligtvis: SPOILERVARNING). Verkar bli ett riktigt bra avsnitt trots att avsnittet använder sig av flashbacks. Lost har verkligen gjort mig rädd för flashbacks.
http://www.justjared.com/gossip/2006/03 ... keeper.php
AKS skrev:Lost har verkligen gjort mig rädd för flashbacks.
Illyria skrev:AKS skrev:Lost har verkligen gjort mig rädd för flashbacks.
I början var flashbacksen i Lost riktigt bra, ibland lyser de till under s2 och VM brukar göra sina flashbacks bra. Tycker snarare det ska bli intressant att se hur det hanteras här. Dessutom: fler flashbacks, mindre otroliga saker?
AKS skrev:LWes: Jag gillar PB riktigt mycket, LWes. Men jag tycker också att den är överdriven ibland, det säger dock en hel del om serien som sådan att jag rycker på axlarna och bara har kul trots det. (Jag är dessutom moderator för PB-forumet på TV-Land och det skulle jag knappast vara om jag inte gillade serien jävligt mycket. Jag är ju tvungen att läsa alla inlägg i forumet och det skulle jag inte göra för Glamour om jag säger så...)
AKS skrev:Illyria skrev:AKS skrev:Lost har verkligen gjort mig rädd för flashbacks.
I början var flashbacksen i Lost riktigt bra, ibland lyser de till under s2 och VM brukar göra sina flashbacks bra. Tycker snarare det ska bli intressant att se hur det hanteras här. Dessutom: fler flashbacks, mindre otroliga saker?
Glömde bort VM som ju har bra flashbacks, i alla fall i S1. I Normal is the Watchword var det flashbacks galore och det blev lite för mycket. Sen så var ju det senaste avsnittets flashbacks i Lost *riktigt* bra (Maternity Leave). Men annars i Lost: the horror!
Jag håller dock med om att det ska bli verkligt intressant här. Det borde bli lite mer jordnära saker... Bara det nu inte visar sig att T-Bag i själva verket är fasadklättrare och det kommer att spela in i säsongsavslutningen...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare