caffeineaddict skrev:5.10:Och slutet, när "Disarm" kickade in, var fenomenalt... då gick det en rysning längs med ryggraden.
Plus, Gina Torres nakna behind. I'm not complaining.
caffeineaddict skrev:5.10:Visst fan var det tokbra, men jag tror att hypen i tråden revvade upp mig för mycket, så även om jag älskade det så kanske det inte riktigt levde upp till de "ett av de bästa avsnitten någonsin på TV"-hoppen som jag hade.
Lik förbannat jävligt bra. ÄNTLIGEN tar Claudette över (har väntat på det sedan det först nämndes i, vad, S2? S3?), alla twistar i Lem-historien var gripande som satan, man kände verkligen den stackars grabbens lidande. Det enda som kändes lite onödigt var möjligen Vic och advokatens hångel, det känns lite som "bara för att" och som att det inte kommer fylla något egentligt syfte, men vad vet jag?
Och slutet, när "Disarm" kickade in, var fenomenalt... då gick det en rysning längs med ryggraden.
Plus, Gina Torres nakna behind. I'm not complaining.
Shawn Ryan was on NPR's Fresh Air this week. He said that there will be another 11 episodes in the Fall. He has not yet decided if these will be the final 11 episodes, or if there will be one more series after that.
Off skrev:Hmm är antagligen bara skitsnack men från en kommentar på tvsquad:Shawn Ryan was on NPR's Fresh Air this week. He said that there will be another 11 episodes in the Fall. He has not yet decided if these will be the final 11 episodes, or if there will be one more series after that.
adolvsson skrev:Jag kommer inte ihåg vad som sagts om dom sista avsnitten innan, men hade fått för mig att dom skulle sändas i början av nästa år. Hade jag tokfel, eller är höstuppgiften ny?
Off skrev:Hmm är antagligen bara skitsnack men från en kommentar på tvsquad:Shawn Ryan was on NPR's Fresh Air this week. He said that there will be another 11 episodes in the Fall. He has not yet decided if these will be the final 11 episodes, or if there will be one more series after that.
After tonight's amazing 90-minute finale, the last 15 minutes of which fans are going to be arguing about for a long time, "The Shield" is going on a production hiatus. The final 10 episodes of this "season" will debut next January, and there's a strong chance Vic's story could end at the same time as Tony Soprano's.
"I just talked to the network yesterday" about whether the show is ending, says Ryan. "My guess is we'll decide within a couple of months. I want to start filming these 10 episodes, I want to have the first four or five written, and then I'll have a better sense.
"But what is important to me, and they at FX know, is we need to know when we're going to end the series. We can't just film a season, not have an ending, and then not come back... This show deserves an ending."
noike skrev:Jag vill inte att det ska ta slut, men samtidigt vill jag att det ska sluta på topp. Alldeles för få serier har gjort det.
Tam skrev:Hjälp.
poser skrev:You're trying to make me turn on my family
adolvsson skrev:Till helgen och nästa The Inside kommer diskhandskarna tillbaka, jag lovar, men tills dess får Zoë stå tillbaka för Shield-loggan. A fan's gotta do what a fan's gotta do.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare