Matt skrev:Rätt coolt att SVT kör VM maraton. Utan några avbrott.
Det är verkligen inga avbrott, avsnitten följer varandra smack på, snabbare än du kan bläddra på en dvd.

Matt skrev:Rätt coolt att SVT kör VM maraton. Utan några avbrott.
Matt skrev:Virtanen är inte riktigt vår favorit just nu va?
Illyria skrev:Han gillar att det är maraton men inte serien? Han kan inte ha sett mycket om han postar det efter 23 minuter.
Tinwiel skrev:A bear skrev:De flesta svenskar har en VÄLDIGT dimmig uppfattning om det amerikanska skolsystemet. Jag garanterar att majoriteten tror att "high school" betyder "högskola" och därmed är detsamma som college.
Hm.. är det verkligen så? Jag trodde att alla mellan 15-30 år visste vad high school och college betydde, efter att ha sett rätt många filmer och tv-serier som utspelar sig i nämnda miljöer. Men för all del.. jag kan ha fel..
Illyria skrev:Ja, det är en serie som växer fram allt mer ju fler avsnitt du ser. Sen när du väl är fast så växer även de inledande avsnitten när du ser dem igen.
Drygt 2 timmar kvar tills avsnittet nu.
CheeseGuy skrev:Visst är det Return of Kane som visas nu? Har de hoppat över ett avsnitt? För de hade väl bara visat fyra innan?
eynosh skrev:1x01
Jag tror jag är kär... Underbar, fullständigt underbart. Som i Wonderfalls är inte hon som spelar huvudrollen prickfri, utan har sina skavanker som vanligt folk. Tycker om skillnaderna bland folket i stan, motorcykelgäng kontra rikemansungarna.
Ett avsnitt till ikväll...
CheeseGuy skrev:Okej.eynosh skrev:1x01
Jag tror jag är kär... Underbar, fullständigt underbart. Som i Wonderfalls är inte hon som spelar huvudrollen prickfri, utan har sina skavanker som vanligt folk. Tycker om skillnaderna bland folket i stan, motorcykelgäng kontra rikemansungarna.
Ett avsnitt till ikväll...
Menar du att Caroline Dhavernas har skavanker!? Men kul att du gillade avsnittet. Jag tycker inte så jättemycket om det ens nu i efterhand, så du kommer nog gilla resten av serien...
Illyria skrev:Tam: är det något citat du läst ofta?
Seriöst en sekund. Sista meningen är faktiskt så jävla sann. Hon blir extremt naturlig i den där rollen. Tyckte hon passade utmärkt. Dock skönt att hon inte blev regular.eynosh skrev:Spoiler första avsnitten: Va fan gjorde Paris Hilton i serien? Det var ju som att be om att bli sparkad av en åsna och skiten på av en kanin. Hon gjorde absolut inget gott i sin roll.
Iofs.. Naturligt blåst blond bimbo, hon behöver ju inte ha några skådespelartalanger för det..
Noam skrev:Hon blir extremt naturlig i den där rollen. Tyckte hon passade utmärkt. Dock skönt att hon inte blev regular.
eynosh skrev:För övrigt: Vad har Joss/ngn annan som jobbade med buffy för kontakt med VM? Alyson och CC med i serien, det måste ju betyda något.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare