Illyria skrev:Jag har knappt sett några av de nominerade filmerna... Finns ju iofs lite tid kvar. Vad bör jag satsa på först? (det måste gå att ladda hem)
Brokeback Mountain? Walk the Line? Crash? Någon annan?
noike skrev:Fast man kan skippa alla för att se A History of Violence utan att ha samvetskval.
caffeineaddict skrev:om jag helt enkelt har en romantisk idoldyrkan av Johnny Cash och inte riktigt gillade vilken deppig emoboy han var i filmen
CheeseGuy skrev:Good Night, and Good Luck som är nominerad i ett antal tunga kategorier är bra också. Den är dessutom inte så lång.
Illyria skrev:Den har jag redan hemma också och kan ha som backup. Fast den verkade vid en första anblick vara rätt tung, eller? (jag har sett nån minut i början)
Glorificus skrev:Det är röda mattan, enligt Kanal5.se...01:00 startar ”Red Carpet Show” där vi får följa stjärnorna på röda mattan. Vem har den mest uppseendeväckande klänningen? Vem har den snyggaste frisyren? Vi får även intressanta intervjuer med världens största filmstjärnor.
02:00 börjar den direktsända galan från The Kodak Theatre at Hollywood & Highland. Jakten på de hett åtråvärda Oscarstatyetterna kommenteras av filmexperten Hans Wiklund.
.
oscars.com skrev: "We're starting the Oscar telecast this year straight up at 5 p.m. on the west coast," Academy President Sid Ganis said, "and that gives us an opportunity to expand the pre-show to an hour. Right now we're in the design phase, with Dennis Doty producing."
Glorificus skrev:Nu ska jag snart plocka ut en köpt jordgubbstårta ur kylen och bege mig till mina kära klasskompisar som jag ska spendera Oscarsnatten med.Skola 9-16 imorrn, men det är sånt man får ta.
adolvsson skrev:Här är min lista, min rant, över nomineringarna:
http://oscarsbloggen.com/fredrik/167/kategorikommentarer
oscars.com skrev: "We're starting the Oscar telecast this year straight up at 5 p.m. on the west coast," Academy President Sid Ganis said, "and that gives us an opportunity to expand the pre-show to an hour. Right now we're in the design phase, with Dennis Doty producing."
- And we have the president of the Academy here. What do you have for us tonight, make a prediction.
- It's, uh, gonna be a great show, Billy.
- Thank you very much!
A bear skrev:- And we have the president of the Academy here. What do you have for us tonight, make a prediction.
- It's, uh, gonna be a great show, Billy.
- Thank you very much!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]