Off skrev:AKS skrev:2.11 The Buffster:
House sa att han älskade Cameron?!Det har jag totalt missat. Jag antar att det var ett skämt, men hur kunde jag missa det? När sa han det? Varför sa han det?
Han sa det så hon skulle bli förvånad och öppna munnen. När hon gjorde det tog han en svabb och körde runt i munnen på henne för att kunna testa henne.
Illyria skrev:2.12 var jäkligt bra! Hilarious House, men oj oj, vart är han på väg?
Bästa avsnittet av säsong 2 hittills? I think so.
Ett av de bästa Hausavsnitten? I think so.
noike skrev:Det blir till att hålla kvar tv-ripparna av House. Säsong 1 på R1 är som vi alla vet flipdiscs och hade dålig bild, R2:an däremot har riktiga skivor men samtidigt verkar de ha valt att göra den i fullscreen. Jävla klåpare.
Off skrev:Skådis som ska vara med i avsnittet den 7 mars.
Illyria skrev:Off skrev:Skådis som ska vara med i avsnittet den 7 mars.
Hoppas han är med mer än Tom Lenk fick vara.
adolvsson skrev:Lite mer specifikt, med reservation för missuppfattning:
He's the sicko of the week.
noike skrev:Det blir till att hålla kvar tv-ripparna av House. Säsong 1 på R1 är som vi alla vet flipdiscs och hade dålig bild, R2:an däremot har riktiga skivor men samtidigt verkar de ha valt att göra den i fullscreen. Jävla klåpare.
wyndham skrev:noike skrev:Det blir till att hålla kvar tv-ripparna av House. Säsong 1 på R1 är som vi alla vet flipdiscs och hade dålig bild, R2:an däremot har riktiga skivor men samtidigt verkar de ha valt att göra den i fullscreen. Jävla klåpare.
Har inte märkt nån dålig bild på R1:an. Om tv-ripparna har bättre kvalitet måste det vara nåt skumt fel nånstans.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare