Marsters i Smallville

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Marsters i Smallville

Inläggav BLAH » tis feb 28, 2006 22:20

Undrar om någon har koll på James framträdanden i säsong 5.
Har tv3 eller Ztv någonsin visat säsong 5 eller känner någon till om de har tänkt sända det framöver?
BLAH
Demon Fodder

Inläggav Tinwiel » tis feb 28, 2006 22:49

Hej BLAH! :)

Jag har ingen aning om vad svensk tv ska sända för säsong nu, men om du vill läsa mer om JM i Smallville, så kolla in Smallville-tråden, under TV och film (eller vad avdelningen nu heter, jag har glömt) *pekar neråt*
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Re: Marsters i Smallville

Inläggav eynosh » tis feb 28, 2006 22:50

BLAH skrev:Undrar om någon har koll på James framträdanden i säsong 5.
Har tv3 eller Ztv någonsin visat säsong 5 eller känner någon till om de har tänkt sända det framöver?

Hade jag tyckt om dig hade jag svarat på frågan och sen varit en besserwisser och sagt att du postade i fel avdelning.

Nu så.. näe.

Men du har fortfarande postat i fel avdelning.

Jag brukar inte vara såhär elak..
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav A bear » tis feb 28, 2006 22:50

Det är väl bara fanatiker som äter amerikanska snacks på sektträffar som tittar på Smallville?
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav Tinwiel » tis feb 28, 2006 22:52

haha, här försökte jag vara snäll och så kommer ni och förstör.. Blah kan väl få ändra sig va. Hon/Han har insett hur fel hon/han har och tänker joina oss i kulten. Eller? ;)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav eynosh » tis feb 28, 2006 22:55

Tinwiel skrev:haha, här försökte jag vara snäll och så kommer ni och förstör.. Blah kan väl få ändra sig va. Hon/Han har insett hur fel hon/han har och tänker joina oss i kulten. Eller? ;)

Då vill jag se en bild på BLAH smiska sig själv med en stekspade. Gärna gyllene.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav Tinwiel » tis feb 28, 2006 23:03

eynosh skrev:
Tinwiel skrev:haha, här försökte jag vara snäll och så kommer ni och förstör.. Blah kan väl få ändra sig va. Hon/Han har insett hur fel hon/han har och tänker joina oss i kulten. Eller? ;)

Då vill jag se en bild på BLAH smiska sig själv med en stekspade. Gärna gyllene.

Oh yeah! The stekspade initiation ritual! 8)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Glorificus » tis feb 28, 2006 23:44

Stackars Blah, du måste undra vad det är för en stekspade du smiskhotas med... ;)

Kika in i tråden nästan högst upp som heter "Dokumentationsmaterial från Göteborgsträffen" så ser du stekspaden i någon av de små filmerna... men bli inte alltför förskräckt av det hedniska dansandet till amerikansk musik.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Tinwiel » tis feb 28, 2006 23:49

Glorificus skrev:Stackars Blah, du måste undra vad det är för en stekspade du smiskhotas med... ;)

Kika in i tråden nästan högst upp som heter "Dokumentationsmaterial från Göteborgsträffen" så ser du stekspaden i någon av de små filmerna... men bli inte alltför förskräckt av det hedniska dansandet till amerikansk musik.

Ja, eller dansk musik som handlar om ett amerikansk leksaksfenomen.. :D Vi skandinaver gillar ju Amerikatt så..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav dizzy » ons mar 01, 2006 0:44

BLAH skrev:Undrar om någon har koll på James framträdanden i säsong 5.

Hej, BLAH. Hoppas du inte låter de här hemska människorna skrämma bort dig.
De är oftast ganska trevliga. ;)

Angående Smallville så finns det som sagt en särskild tråd. Men jag har för mig det är så att de har visat klart säsong 4 på tv3. De brukar ju alternera mellan sina serier och nu är det tydligen dags för Förhäxad att dra igång.
Användarvisningsbild
dizzy
Scooby

Inläggav mattek72 » ons mar 01, 2006 0:57

dizzy skrev:Hej, BLAH. Hoppas du inte låter de här hemska människorna skrämma bort dig.

Är vi ? :twisted:
When I was alive, I may have been a little naughty.
But when they killed me, I became something much,much worse.
The stuff that nightmares are made of.
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher

Inläggav dizzy » ons mar 01, 2006 1:23

mattek72 skrev:
dizzy skrev:Hej, BLAH. Hoppas du inte låter de här hemska människorna skrämma bort dig.

Är vi ? :twisted:

Ja, det finns ju undantag förstås...
Användarvisningsbild
dizzy
Scooby

Inläggav Forever Chosen » ons mar 01, 2006 14:27

Kul att se Marsters i nått annat buffy/angel, tycker han har skött sin roll i smallville utomordentligt bra!

btw. jag äter amerikanska snacks ;)
Användarvisningsbild
Forever Chosen
Scooby

Återgå till TV-serier och film