Undrar om någon har koll på James framträdanden i säsong 5.
Har tv3 eller Ztv någonsin visat säsong 5 eller känner någon till om de har tänkt sända det framöver?
BLAH skrev:Undrar om någon har koll på James framträdanden i säsong 5.
Har tv3 eller Ztv någonsin visat säsong 5 eller känner någon till om de har tänkt sända det framöver?
Tinwiel skrev:haha, här försökte jag vara snäll och så kommer ni och förstör.. Blah kan väl få ändra sig va. Hon/Han har insett hur fel hon/han har och tänker joina oss i kulten. Eller?
eynosh skrev:Tinwiel skrev:haha, här försökte jag vara snäll och så kommer ni och förstör.. Blah kan väl få ändra sig va. Hon/Han har insett hur fel hon/han har och tänker joina oss i kulten. Eller?
Då vill jag se en bild på BLAH smiska sig själv med en stekspade. Gärna gyllene.
Glorificus skrev:Stackars Blah, du måste undra vad det är för en stekspade du smiskhotas med...
Kika in i tråden nästan högst upp som heter "Dokumentationsmaterial från Göteborgsträffen" så ser du stekspaden i någon av de små filmerna... men bli inte alltför förskräckt av det hedniska dansandet till amerikansk musik.
BLAH skrev:Undrar om någon har koll på James framträdanden i säsong 5.
dizzy skrev:Hej, BLAH. Hoppas du inte låter de här hemska människorna skrämma bort dig.
De är oftast ganska trevliga.![]()
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare