För några dagar sen var jag desperat efter någonting spännande att se, så jag tänkte att
Surface kanske var värd en chans, eftersom dens säsong är avslutad och så.
Jag såg aldrig första avsnittet när den började, jag tänkte att den är nog inte så bra.
Det jag har att säga nu efter att ha sett alla avsnitt: HERREGUD DEN HÄR SERIEN ÄR HELT OTROLIG!
Själva handlingen i början, att det finns en stor okänd sorts varelse i havet älskar jag, för sånt tycker jag är häftigt och intressant, men sen utvecklas allting och det är så oerhört fascinerande, spännande och bara fantastiskt! Wow. Wow. Wow.
Mot dom sista avsnitten undrade jag om dom var på väg i rätt riktning, men sista avsnittet övertalade mig totalt om att den här serien MÅSTE FORTSÄTTA!
Om den inte får en till säsong vet jag inte vad jag tar mig till, det skulle vara en katastrof.
Hur kommer det sig att jag aldrig hört någon prata om den här fantastiska serien?
Om jag tycker att den är
så bra måste ju någon annan också tycka att den är
bra.
AHHHHHH!!!!! Det ser ju inte bra ut inför en till säsong vilket är så hemskt eftersom att det i serien skulle vara så bra att få en till säsong! Alla dessa frågor som man vill ha svar på!
Oansätt om serien får en till säsong eller läggs ner rekomenderar jag till alla i världen att ladda hem och se första säsongen.
Här är en torrent med hela första säsongen. Filerna är små, men kvalitéen är bra. Det är bara 15 avsnitt, det går snabbt att se igenom.
Jag ser på TV.com att säsongsfinalen har 9.4 i betyg och det är 197 st som röstat. Det är väl ganska bra!
Serien är alltså fruktansvärt bra och jag kommer vara väldigt nervös ända till Maj, och om serien inte plockas upp för en till säsong kommer jag att bli helt förkrossad.
Jag placerar den på 5:e plats av alla 40 manusbaserade serier jag följer.