Men vi får hoppas på det bästa!

Chosen skrev:Det här skrev jag på access så jag bör skriva det här inne också, antingen får Supernatural Cold case gamla Lördagar kl 21:20 tid eller Nip tucks gamla söndag 21:20 tid, men glöm inte Supernatural fans, vi måste ta vårat ansvar och göra reklam för andra ungdomar.
Lipton skrev:5: Bloody Mary : Jag kommer att ha problem med speglar i några dagar i alla fall, var väl ett av de otäckaste avsnitten, när hon krälade ur spegeln a lá "The Ring" vis. Tycker inte om männinskor som går så där ryckigt.
Lipton skrev:8: Bugs : ja vad kan man säga, kryp är äckliga, annars så var väl det ett av de sämsta avsnitten.
Lipton skrev:Inget av avsnitten är dåligt, bara mer eller mindre bra. Några chickflick moments är inte fel dock, annars så kan det bli lite ytligt.
Glorificus skrev:[
Ja, men om man ser om det upptäcker man att där finns många härliga inslag som t.ex. när Dean tittar ut från duschrummet... eller när Sam och Dean först kommer till husförsäljningsfesten och alla tror att de är ett par. Såna roligheter kryllar det av (no pun intended). Men veckans fall och hur de "löser" det är bara huh?
Lipton skrev:Home
Leksaker med eget liv är också något av det otäckaste som finns.
brat skrev:OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!! Läste just en fet ruggig spoiler om Julies avsnitt - GAHHHHHHHHHH!! Det här var inte lite chockerande. Jag kan inte säga riktigt vad det rörde, men GAH! What!? Måste jag bära den här hemligheten själv nu? omgomgomgomgomgomg Det löser sig nog... de vill bara skrämmas... vojne vojne
brat skrev:Jensen och hans reagerande när vi såg om alla avsnitten i vårt maraton. Hur han plutar med munnen, hur han gör miner, hur han tänker, hur han är road, hur han är seriöst pissed... Han går verkligen att läsa varje sekund av varje avsnitt. Love it!
Tob skrev:Nästa avsnitt. Home. Gah. Jag mår dåligt av den titeln. Finns ett avsnitt av Arkiv X som har satt sina spår i mig....vid namn Home. Ush.
Chosen skrev:NU ÄR DET PREMIÄR FÖR DEN NYA PERIODEN AV SUPERHJÄLTARNA
Glorificus skrev:Kul att du också fastnat för Supernatural, Tob.Chosen skrev:NU ÄR DET PREMIÄR FÖR DEN NYA PERIODEN AV SUPERHJÄLTARNA
Fel tråd för det kanske?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare