Matt skrev:The Shield eller The Wire.
noike skrev:Wirefolket har objedktivt sett fel förstås, men jag är inte den som dömmer dem för det.
qarlsson skrev:noike skrev:Wirefolket har objedktivt sett fel förstås, men jag är inte den som dömmer dem för det.
*pisksnärts-ollar noike på nästippen o springer fort som tusan och gömmer mig*
8)
noike skrev:Matt skrev:The Shield eller The Wire.
Shield är bättre än Wire, men åsikterna går isär om det. Wirefolket har objedktivt sett fel förstås, men jag är inte den som dömmer dem för det.
Tob skrev:Såg Dancer in the dark tidigare ikväll för första gången. Efter en ganska slö första halva som ändå fyller sin funktion som uppbyggnad så gillar jag andra halvan betydligt mer. Filmen blir tätare och mer intensiv. Långsamt berättande, men intensivt som sagt. Sista halvtimmen kändes vansinnigt klockren. Starkt! Björk är väldigt duktig i många scener.
En av Von Triers bästa filmer, en man jag för övrigt har någonslags hatkärlek till.
Gordo skrev:Var på bio idag och såg I hennes skor.
Jag blev positivt överraskad, den var både rolig och söt.
Om inte annat fick man se Camerons klyfta, rumpa och ben i olika vinklar och utföranden. Vilken kropp den kvinnan har!
AKS skrev:påtvingad en director's cut som förlänger utan att egentligen ge ett bättre resultat.
poser skrev:noike skrev:Matt skrev:The Shield eller The Wire.
Shield är bättre än Wire, men åsikterna går isär om det. Wirefolket har objedktivt sett fel förstås, men jag är inte den som dömmer dem för det.
The Shield, 5 av 5 håller med.
caffeineaddict skrev:Vad gör det här i serietråden istället för filmtråden förresten?
AKS skrev:Nej, men nu har jag sett den.De hade verkligen lyckats få med det allra viktigaste på 30 sekunder. Vad tänkte Cameron då han gjorde den tre timmar lång?!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare