RalfiParpa skrev:3x07: Meh.
Medhåll. Ett par gapskratt, men ovanligt o-roligt däremellan.
RalfiParpa skrev:3x07: Meh.
adolvsson skrev:Och jag håller med. Speciellt om senaste säsongen sugighet går att spåra till FOX:s ordrar
noike skrev:adolvsson skrev:Och jag håller med. Speciellt om senaste säsongen sugighet går att spåra till FOX:s ordrar
Vissa saker beror säkert på FOX, men vissa saker -- och de mest allvarliga faktiskt -- verkar bero på AD-folket och att de inte har någon aning om vad de vill längre.
adolvsson skrev:Fast kan det vara så att de inte vet vad de vill för att de inte får göra vad de ville? Och jag bara spekulerar villkorslöst här, för allt negativt snack om säsongen har gjort att jag inte kollat ikapp ännu.
noike skrev:adolvsson skrev:Fast kan det vara så att de inte vet vad de vill för att de inte får göra vad de ville? Och jag bara spekulerar villkorslöst här, för allt negativt snack om säsongen har gjort att jag inte kollat ikapp ännu.
Alltså, de hade säkert kunant göra en hel del med de riktlinjerna som tvbolaget gett dem. Det ligger ett guldkorn mitt i säsongen och skvalpar, och det är en del av en övergripande handling som de antagligen blivit påtvingade. Och detta kom från FOX, de hade haft en chans att göra en arc -- något som varit frånvarande sedan första halvan av s2. Om det är FOX och deras direktiv som ligger bakom sunkigheten över lag -- hur kan då det avsnittet existera? Jag tror snarare att de själva har målat in sig i ett hörn och vet inte hur de ska ta sig ut.
Off skrev:Min poäng är helt enkelt att en ny ledning som ger hela serien fria tyglar igen nog är precis vad som behövs för att få skeppet att segla åt rätt håll. För inte kan väl så mycket talang bara försvinna över natten?
caffeineaddict skrev:3.08.
Bob Loblaw's lawblog...
Off skrev:Jaha nu har nog Fox blivit arga på AD för avsnittet som skulle komma nästa vecka har ersatts med ett gammalt House-avsnitt. Kommer man någonsin få se klart den här säsongen tro....
caffeineaddict skrev:Tyvärr tyckte jag inte det här avsnittet var så bra heller dock
Off skrev:Jaha nu har nog Fox blivit arga på AD för avsnittet som skulle komma nästa vecka har ersatts med ett gammalt House-avsnitt. Kommer man någonsin få se klart den här säsongen tro....
gaspode skrev:Off skrev:Jaha nu har nog Fox blivit arga på AD för avsnittet som skulle komma nästa vecka har ersatts med ett gammalt House-avsnitt. Kommer man någonsin få se klart den här säsongen tro....
Vad du skräms, enligt fox.com så är det en AD på måndag.
Inte två nya avsnitt som myepisodes.com säger dock, men ett nytt plus en "klassiker"...
Och förra avsnittet var bitvis briljant!
The good news? Fox studio sources tell me Showtime is chomping at the bit to get its hands on Arrested (and Showtime certainly could be a more fitting, less restrictive home). However, no deal can be struck until Fox officially cancels the series. Unfortunately, Fox President Peter Liguori doesn't have to do so until May, so we could have a torturous wait ahead of us.
Off skrev:Känns mer och mer som att vi inte kommer att få se resterande avsnitt förrän de förhoppningsvis släpps på DVD. Inga nya avsnitt i januari iaf.
"Arrested Development" lives... sort of
From a Fox press release
A two-hour season finale episode of ARRESTED DEVELOPMENT will air Friday, Feb. 10 (8:00-10:00 PM ET/PT) on FOX.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare