The Buffster skrev:2.08Blev lite förvånad över det Forman sa om Chase. Att han inte alls bryr sig om patienterna, inte vill umgås med dom och att han vill vara som House. Jag har inte riktigt tänkt på det, vet inte riktigt om det stämmer heller. Jag tycker ändå att det brukar verka som att Chase bryr sig en hel del.
Illyria skrev:När jag tänker närmare på det så tycker jag ändå det stämmer, ivarjefall delvis. Det är nån enstaka gång vi fått se Chase bry sig på riktigt, tänker på den lilla tjejen han kysste? Chase är lite klinisk av sig, "detta är mitt jobb", han går inte helt inför det. Hans jobb definierar honom inte, det kan väl däremot sägas om House.
noike skrev:En i huset har börjat se House och jag är onekligen lite imponerad eftersom han sett allt i ett svep utan paus sedan igår.
Off skrev:Tycker hon är snyggare i serien än på de där bilderna. Kan inte sätta fingret på vad det är men något ser fel ut.
I thought of that old joke, y'know, the, this... this guy goes to a psychiatrist and says, "Doc, uh, my brother's crazy; he thinks he's a chicken." And, uh, the doctor says, "Well, why don't you turn him in?" The guy says, "I would, but I need the eggs." Well, I guess that's pretty much now how I feel about relationships; y'know, they're totally irrational, and crazy, and absurd, and... but, uh, I guess we keep goin' through it because, uh, most of us... need the eggs.
Best Performance by an Actor in a Television Series - Drama
Winner: Hugh Laurie for "House, M.D." (2004)
AKS skrev:2.11 The Buffster:
House sa att han älskade Cameron?!Det har jag totalt missat. Jag antar att det var ett skämt, men hur kunde jag missa det? När sa han det? Varför sa han det?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare