AKS skrev:ANTM 5.10
Ser man på! Lisa före Jayla... Det var förvånande. Jag gillar verkligen inte Lisa, men Jayla hade jag hellre sett åka om man ser till foton. Bo-ring!
ey skrev:ANTM s5e11
yes! bree fick stanna. i don't care what ya'll bitches think, she's the bomb!
annars var det ASROLIGT att se när nicole började böla för duvorna. ahaha. hon är så dum. ahahaa, jag skrattar bara jag tänker på henne med duvorna på sig.
ey skrev:OMG hur har jag kunnat glömma ANTM!?!?! jag ska piska mig själv, genast.
Tinwiel skrev:ey skrev:OMG hur har jag kunnat glömma ANTM!?!?! jag ska piska mig själv, genast.
Me too! En av mina favvoserier och jag har totalt glömt att ladda hem den. Kan du piska mig också?![]()
Nämen vad säger jag..
Tinwiel skrev:Me too! En av mina favvoserier och jag har totalt glömt att ladda hem den. Kan du piska mig också?![]()
ey skrev:minispoiler från "next episode" biten i slutet
de benen man såg i catwalk-klippet måste ha varit Brees, Nic är inte alls så mörk. hoopashoppashoppas.
AKS skrev:ANTM S5 finalavsnittet
Nej, detta gillade jag inte. Tyckte att Nik borde vinna. Nicole var bara söt och som en hundvalp av det man fick se av henne som privatperson också. Jag tror detta är första gången "fel" person vinner för mig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare