America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » tor nov 17, 2005 23:20

Det var på torrentspy jag tog det och det var nere på ca 1,5 timme. Du verkar helt enkelt ha otur med ANTM, Illyria.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » tor nov 17, 2005 23:27

AKS skrev:ANTM 5.10

Ser man på! Lisa före Jayla... Det var förvånande. Jag gillar verkligen inte Lisa, men Jayla hade jag hellre sett åka om man ser till foton. Bo-ring!

Jag tycker faktiskt det var rätt. Lisa har några väldigt bra foton men inte alla. Hon ser lite för tärd ut.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav carre » tor nov 17, 2005 23:47

fuck. jag läste under spoilertaggen. det var iaf nått bra jag läste, so wtf
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Illyria » fre nov 18, 2005 1:40

Nerladdningen speedade upp sig mot slutet!

ANTM 5.10
Om det är någon som är en bakstabbing bitch så är det Bree. "I could have just died, just died!" i den mest posha röst hon klarar av. Ett gott skratt åt Bree ivarjefall... Hellre nån som är lite kantig men ärlig än nån tråkig, ytlig tillgjord person. You're an ugly person Bree.

Vi blev av med Lisa! Det trodde jag faktiskt inte. Hennes blick när det var Jaylas foto, hahaha. Inte för jag vill ha Jayla kvar heller, men med sådana tråkiga foton hon tar så åker hon snart ut.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav carre » lör nov 19, 2005 11:32

ANTM s5e10
jag gillar Bree, hon verkar helt snäll och ytlig men så kommer gangsta-brud fram ibland. plus att hon är assnygg och den rösten *dör*
jag gillar Kim också. inte hennes personlighet, går och snackar om att hon är en tomboy när hon beter sig mest tjejigt i hela huste och börjar böla när någon konfronterar henne.
Lisa eller Jayla, jag bryr mig inte. de andra är helt klart mycket bättre. jesjes. bra avsnitt, inte lika lol som förra, men bra ändå.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav AKS » tor nov 24, 2005 21:18

Inget ANTM än... Har blivit lite bortskämd här mot slutet. Tidigare letade jag knappt förrän tidigast fredag eftermiddag nu vill jag ha avsnittet *nu*!

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » tor nov 24, 2005 21:30

AKS skrev:Inget ANTM än... Har blivit lite bortskämd här mot slutet. Tidigare letade jag knappt förrän tidigast fredag eftermiddag nu vill jag ha avsnittet *nu*!

finns ju på mininova
ska kolla på det nu
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav LWes » tor nov 24, 2005 21:56

och den har funnits på bitmetv.org ända sen imorse innan jag gick till skolan.
Den sidan använder jag mest, för det är lätt och bra.
Den är full så att man inte kan registrera sig, men jag har två invites om någon vill ha.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav carre » tor nov 24, 2005 21:59

ANTM s5e11
yes! bree fick stanna. i don't care what ya'll bitches think, she's the bomb!
annars var det ASROLIGT att se när nicole började böla för duvorna. ahaha. hon är så dum. ahahaa, jag skrattar bara jag tänker på henne med duvorna på sig.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav AKS » tor nov 24, 2005 22:53

Hehe, mininova har alltid varit efter TorrentSpy och Demonoid tidigare så jag kollade inte ens där. :) Nåväl, tur att jag skrev ett inlägg så att jag fick reda på var jag skulle kolla i alla fall. Kul att ANTM börjat dyka upp på många ställen. Förra säsongen kändes det som att den bara fanns hos Demonoid.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor nov 24, 2005 22:59

ANTM dök faktiskt upp redan i morse på Mininova, typ snabbaste någonsin! Tur att det inte bara är Demonoid längre, för där hade jag rätt stora problem med nerladdningen ju.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Matt » tor nov 24, 2005 23:05

ey skrev:ANTM s5e11
annars var det ASROLIGT att se när nicole började böla för duvorna. ahaha. hon är så dum. ahahaa, jag skrattar bara jag tänker på henne med duvorna på sig.

usch usch usch vilken attityd hon har verkligen barnslig. men kim hade sämst bild. hoppas bree åker ut nästa gång och hoppas Jayla vinner. Tror Nik vinner dock. Men hoppas på Jayla hon är så söt
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav LWes » tor nov 24, 2005 23:47

ey skrev:ANTM s5e11

Ja, hon är lätt bäst. Kim's bild var verkligen inte bra, undra hur resten av hennes bilder såg ut om det där var den bästa i rullen...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav AKS » fre nov 25, 2005 17:16

ANTM 5.11

Jag har inte haft nåt emot Bree tidigare, men sen hon gav sig på Kim i limon och anser sig själv vara bättre än alla andra... biatch! Rent fotomässigt var det bra att Kim åkte ut. Men Jayla gillar jag inte heller, jävla hagga, så det är väl bara Nik som är kvar som jag hoppas vinner. Fast det har jag ju tyckt sen fotoshooten då hon stod klädd i gammeldags kläder på en trädstam. Wa-bam! Redan där visade hon att hon är fantastisk på att pose:a.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » fre nov 25, 2005 17:45

ANTM 5.11 Problemet är att jag inte gillar Nik heller, hon är så stel och tråkig. Egentligen vill jag inte se att någon av dem vinner. Det hade faktiskt blivit en mer intressant tävling och program och Lisa varit kvar. Hon är ju åtminstone lite wack underhållning.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav carre » fre nov 25, 2005 17:47

ANTM s5e11
men bree är ju asrolig, jag flabbar åt henne hela tiden. "you're an ugly person"
iofs hade jag aldrig klarat av henne ansikte mot ansikte men eftersom jag bara behöver kolla på serien så håller jag lungt på henne. plus att hon är snyggast.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Matt » fre nov 25, 2005 17:48

ANTM 5x11

Men Jayla är ju så söt. Vilka stora blåa ögon.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Matt » fre dec 02, 2005 22:46

ANTM 5x12

NOOOOOOOOOOOOOOOOO! Jättebra avsnitt. Go see's var jätteintressanta att se. Hade gärna sett mer av dem. De visade alldeles för lite. Kul att se att Bree kunde ha känslor och be om ursäkt. Men sen slänger de ut den tjej med det charmigaste leendet och absolut den bästa modellkroppen. Det gör ont. Men å andra sidan har juryn rätt om allt det negativa de säger om henne också. Fast jag hade helst velat sett henne kvar. Jayla gift dig med mig! ;)
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav carre » fre dec 02, 2005 22:50

OMG hur har jag kunnat glömma ANTM!?!?! jag ska piska mig själv, genast.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav LWes » fre dec 02, 2005 23:20

Mm. Det var ett mycket bra avsnitt.[/spoiler]
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Illyria » lör dec 03, 2005 0:18

ANTM 5.12 Boring! Det finns inga roliga personer kvar, det var ett riktigt zzz-avsnitt och att Jayla skulle åka ut stod klart på fotograferingen.

Det är final nu och det ska vara mest spännande, inte tråkigt. Så går det när de tagit bort de mest underhållande personerna. Speciellt Bree smutsar ner rutan med sin fula personlighet.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Peppe » lör dec 03, 2005 0:57

ANTM 12 Jag tycker dom som är kvar är bra, skönt att lisa å kim e borta
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby

Inläggav Tinwiel » lör dec 03, 2005 1:57

ey skrev:OMG hur har jag kunnat glömma ANTM!?!?! jag ska piska mig själv, genast.

Me too! En av mina favvoserier och jag har totalt glömt att ladda hem den. Kan du piska mig också? 8)

Nämen vad säger jag.. :rolleyes:
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav adolvsson » lör dec 03, 2005 2:06

Tinwiel skrev:
ey skrev:OMG hur har jag kunnat glömma ANTM!?!?! jag ska piska mig själv, genast.

Me too! En av mina favvoserier och jag har totalt glömt att ladda hem den. Kan du piska mig också? 8)

Nämen vad säger jag.. :rolleyes:

8)
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav carre » lör dec 03, 2005 14:43

Tinwiel skrev:Me too! En av mina favvoserier och jag har totalt glömt att ladda hem den. Kan du piska mig också? 8)

I will give you spank, such spank i will give!

ANTM s5e12
OMGOMGOMG, Bree fick stanna! Jag har aldrig gillat Jayla, mest för att hon alltid ser lika dan ut och lite för att hon verkar blåst. (de andra tjejerna är ju inte särksilt smarta de heller, menmen..) det var roligt när ingen visste vad Bollywood var. haha, jag dog.

minispoiler från "next episode" biten i slutet
de benen man såg i catwalk-klippet måste ha varit Brees, Nic är inte alls så mörk. hoopashoppashoppas.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Illyria » lör dec 03, 2005 15:09

ey skrev:minispoiler från "next episode" biten i slutet
de benen man såg i catwalk-klippet måste ha varit Brees, Nic är inte alls så mörk. hoopashoppashoppas.

Nej, fy hoppas verkligen inte. Jag tippar på att Nikk kommer vinna, de verkar gilla henne. Hoppas the Evil Bitch åker ut först.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » tor dec 08, 2005 21:15

ANTM S5 finalavsnittet

Nej, detta gillade jag inte. Tyckte att Nik borde vinna. Nicole var bara söt och som en hundvalp av det man fick se av henne som privatperson också. Jag tror detta är första gången "fel" person vinner för mig.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » fre dec 09, 2005 0:20

AKS skrev:ANTM S5 finalavsnittet

Nej, detta gillade jag inte. Tyckte att Nik borde vinna. Nicole var bara söt och som en hundvalp av det man fick se av henne som privatperson också. Jag tror detta är första gången "fel" person vinner för mig.

Hur mycket det än tar emot att säga emot min gudinna så gör jag det. Jag tycker helt rätt tjej vann. Efter att ha sett igenom alla bilderna tycker jag Nicole är mycket mer diversifierad än Nik. (Hm, kan man använda diversifierad i det samanhanget? Kommer inte på något bättre ord) Sen hade hon ju en bättre gång också. Den svartvita bilden de visade när Tyra annonserade vinnaren visar hur värdig vinnare Nicole är. På den ser hon visserligen ut som en hundvalp. Men vilken vacker sådan. Vilka ögon!
Jag tycker det är konstigt att jag är så fascinerad av Top model. Jag kan inte se nån som helst annan "dokusåpa" men Top model har blivit veckans höjdpunkt för mig. Jag tycker om att titta på fina tjejer men hade det bara varit det hade jag väl kunnat titta på mycket annat?
Top Model är en tävling där de tävlar om något riktigt, ett modellkontrakt.
Ser fram emot nästa säsong av ANTM och Skandinaviens next top model.
Och jag ser fram emot Top Model Reunion nästa vecka då jag får se mer av mina tidigare favoriter Coryn och Jayla. Sen ska det bli intressant att se om Cassandra har ångrat sig att hon hoppade av.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » fre dec 09, 2005 0:21

ANTM säsongsfinalen

Äsch då, jag höll ju på Nik. Tyckte att hon hade en väldigt speciellt sorts skönhet, Nicole var mest bara docksöt. Men jaja, man kan inte få som man vill jämt, jag är inte helt missnöjd ändå, det kunde ha blivit nån värre. Jag blev väl bortskämd förra omgången då mina två favoriter hamnade i final. Nästa avsnitt kan dock bli kul! Kommer det ett nytt ANTM redan till våren? Annars kommer jag att få aaabstinens. :?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » fre dec 09, 2005 8:07

Ang. ANTM: Eftersom de redan nu efterlyset "the next top model" så lär det bli en ny cycle redan till våren. Trevligt, säger jag. Frågan är hur många säsonger de kan göra innan folk blir less? Tio-elva kanske?

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film