Off skrev:Woho! Slö som jag är har jag inte förstått att Drawn together och South Park har säsongspremiär den 19 oktober. Yay!
poser skrev:http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4326
Bra skit.
Off skrev:*mummlar något om att blade trinity är missförstådd och underskattad*
caffeineaddict skrev:Criminal Minds 1.05
caffeineaddict skrev:Har någon sett hela PP än BTW (inkl. avsnitten som aldrig sändes men som väl finns på DVD)? Blev det något att ha i slutändan?
noike skrev:Tam skrev:Kan någon säga mig hur bra Kung-Fu är? Blev smått peppad på att jag skulle köpa den så kan någon säga "Ja, du skulle älska den" eller "Nej, du skulle bara bli besviken."
Titeln är missvisande som fan, men originalserien är ett riktigt bra westerndrama. (Eftersom det är en gammal serie så har den lite Town of the Week över sig, men å andra sidan har jag för mig att senare spelar konsekvenserna av de tidigare avsnitt roll.)
sfinx skrev:Hoppar in på galen tumme. Det är väl inte DEN med den vita långsamma kinesen som knalllar runt och strör visdomsord omkring sig och räddar kvinnor och barn? I så fall lägg pengarna på annat, femman eller trean kommer antagligen att köra varje avsnitt igen.
Ibland inser jag att man borde sova på nätterna.
ey skrev:det är bara för att man inte behöver tänka efter över huvud taget vad man skriver. sån är skönt, tycker jag.
zap2it.com skrev:ABC has given the full-season reward to another of its new dramas, the sci fi-tinged "Invasion."
Illyria skrev:zap2it.com skrev:ABC has given the full-season reward to another of its new dramas, the sci fi-tinged "Invasion."
Även Commander in Chief har fått en full säsong, om det är någon som tittar på den.
LWes skrev:Commander in Chief är alltså min stora fiende den här säsongen (tror jag) och jag vill att den skall läggas ner. :twisted:
noike skrev:LWes skrev:Commander in Chief är alltså min stora fiende den här säsongen (tror jag) och jag vill att den skall läggas ner.![]()
Verkligen? Jag tror inte jag önskar att någon serie ska läggas ner -- minst av all bara för att jag inte råkar gilla den.
LWes skrev:Det är inte för sent. Om någon vill se något väldigt spännande och grymt underhållande, ladda hem avsnitt 1-6 av säsong 11 och njut av underbarheten.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]