LWes skrev:1x16:
Jag tyckte att båda fallen fick fel dömning. Vad spelar det för roll om dom inte vill visa en viss kanal? det finns hur många kanaler som helst att se på, och om eleverna vill se på just den kanalen kan dom väl göra det hemma!
LWes skrev:Det skulle vara kul om någon advokat fron the Practice mötte någon från BL i rättegång. Sånt är alltid kul.
HeY skrev:Tycker ni som har sett serien att den är bra? Jag har tänkt att tita på en när den börjar på trean på måndag, jag tycker att den verkar värd att se på. Är det en komdiserie eller, för när jag såg en trailer på tean verkade det som de, men jag är inte säker, är det?
caffeineaddict skrev:Bara att hålla med noike och poser, Practice 8.11 var ett skrämmande, ruskigt bra TV-avsnitt. Ett sånt där som får en att skrika ångestframkallade skrik mot rutan. Inte bland det absolut bästa jag har sett på TV, men för att vara ett standalone-avsnitt (tror faktiskt att det skulle gå alldeles utmärkt att njuta av utan att man någonsin har sett ett Practice-avsnitt innan): jävlar i mig!
caffeineaddict skrev:Oj, jag som tyckte 1.17 var lite väl preachy och PK.
BOSTON LEGAL (ABC) - Julie Bowen, who played the female lead in the ABC comedy pilot "love life," is moving over to "Boston Legal," where she'll join the cast next season. In addition, both Monica Potter and Rhona Mitra will not return next season. With five episodes from its first season yet to air however, it may be several weeks before the exit of Potter and Mitra and the addition of Bowen are addressed. No details on either character's exit or Bowen's character were specified. The producers are also understood to be looking to add another female character to help balance out the loss of both Potter and Mitra. "Boston Legal" moves to Tuesdays at 10:00/9:00c on ABC beginning this fall.
noike skrev:Lwes: spoilers damnit!?
LWes skrev:noike skrev:Lwes: spoilers damnit!?
Jag hade satt spoiler-prylar men dom fungerade inte av någon anledning.
noike skrev:Jag undrar vems brilianta idé det här var?
caffeineaddict skrev:BTW, varför credita Monica Potter och inte ens visa henne? Okej, hon var aldrig en favorit, men gärna någon form av förklaring till vart hon försvann!
poser skrev:caffeineaddict skrev:BTW, varför credita Monica Potter och inte ens visa henne? Okej, hon var aldrig en favorit, men gärna någon form av förklaring till vart hon försvann!
Man fick ju faktist se henne, visst hon sa inget, men hon var där
caffeineaddict skrev:poser skrev:caffeineaddict skrev:BTW, varför credita Monica Potter och inte ens visa henne? Okej, hon var aldrig en favorit, men gärna någon form av förklaring till vart hon försvann!
Nej? Eller var? Det missade jag fullständigt isf.
poser skrev:caffeineaddict skrev:poser skrev:caffeineaddict skrev:BTW, varför credita Monica Potter och inte ens visa henne? Okej, hon var aldrig en favorit, men gärna någon form av förklaring till vart hon försvann!
Nej? Eller var? Det missade jag fullständigt isf.
Scenen där allihopa är sammlade vid datorn och kollar på de erotiska bilderna
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare