Off skrev:Tyckte bara de släppte vissa grejer ganska lättvindigt men visst det kan bara vara för att de ville ha fram storyn snabbare.
Bender skrev:Det är ju mycket sällan On the Next Arrested Development stämmer med vad som faktiskt händer.
noike skrev:Bender skrev:Det är ju mycket sällan On the Next Arrested Development stämmer med vad som faktiskt händer.
Nja, det händer faktiskt fast inte i avsnittet utan mellan.
The WB got a 3.4/5 from "7th Heaven," beating FOX's "Arrested Development," 2.7/4, and "Kitchen Confidential," 2.6/4.
Off skrev:The WB got a 3.4/5 from "7th Heaven," beating FOX's "Arrested Development," 2.7/4, and "Kitchen Confidential," 2.6/4.
Det är så jävla mycket fel med amerikaner så man vet inte var man ska börja.
We usually have a list of bonus features long before the street date, but that wasn't the case for Arrested Development: Season 2 which streets on October 11. My review copy has arrived, so I'm taking the list of extras off the package itself:
Audio commentary on "Good Grief" by series creator Mitchell Hurwitz and actors Will Arnett, Michael Cera, David Cross, Tony Hale, Alia Shawkat and Jessica Walter
Audio commentary on "Ready, Aim, Marry Me!" by series creator Mitchell Hurwitz and actors Will Arnett, Michael Cera, David Cross, Tony Hale, Alia Shawkat and Jessica Walter
Audio commentary on "The Righteous Brothers" by series creator Mitchell Hurwitz and actors Will Arnett, Michael Cera, David Cross, Tony Hale, Alia Shawkat and Jessica Walter
Deleted/extended scenes
"Season One in 3 Minutes" overview
Blooper reel
"The Immaculate Election" Campaign Videos
Off skrev:Om man skall försöka nämna något negativt. Är det bara jag som tycker Voiceovern har börjat "ta i" mer än vanligt? Istället för att ligga i bakkgrunden och komma med förklarande saker är det ofta lite smådumma skämt och allmäna konstateranden. Har varit så de tre första avsnitten av s03 imho.
noike skrev:Off skrev:Om man skall försöka nämna något negativt. Är det bara jag som tycker Voiceovern har börjat "ta i" mer än vanligt? Istället för att ligga i bakkgrunden och komma med förklarande saker är det ofta lite smådumma skämt och allmäna konstateranden. Har varit så de tre första avsnitten av s03 imho.
Jag har inte tänkt på det men du har nog rätt. Dumma konstateranden till det som hänt har han gjort tidigare, men nät jag tänker på s3 så känns det som om att de försöker göra honom till en karaktär i sig. Huruvida det är bra, dåligt eller bara ofrånkomligt känns lite för tidigt. Men speciellt i 3.03 var det lite för over the top.
Fox's 8 o'clock laffers "Arrested Development" (2.2/6 in 18-49, 4.5 million viewers) and "Kitchen Confidential" (1.9/5 in 18-49, 4 million viewers) both gained week-to-week, with "AD" hitting season highs.
Arrested Development is designed to offend. Episodes regularly contain scripted bleeps. This enables the writers to use language, including "f**k" and "s**t," network censors would never allow. Arrested Development also employs some of the most outrageous double-entendres ever to find their way into prime-time. In one episode, for example, Tobias says he was an analyst and a therapist, making him the first "analrapist." Other episodes have delved into the bizarre sexual proclivities of the main characters, such as Lucille's revelation that she and George derive sexual pleasure from being strangled with a belt.
The Buffster skrev:Edit: Kul att notera är också att jag följer i princip alla serier på värsta listan och inte en enda på bästa listan. Så ja, man kan ju undra hur det kommer att gå med mig.
Buffy’s sexual content has also become more explicit. Buffy and Spike (a vampire) were shown having sex numerous times this season. In one episode, their lovemaking was so violent that the house they were in literally fell down around them. In the musical episode, oral sex was strongly suggested between Tara and Willow.
qarlsson skrev:Beroende på ideologi skulle man antingen kunna säga att du är moraliskt fördärvad eller en jäkligt sund, fin människa. Jag förhåller mig till det sistnämnda
qarlsson skrev:Apropå Buffy, här är en riktig goding som gav upphov till skrattkrampor:
Spoilervarning utlyses för de som inte sett hela serienBuffy’s sexual content has also become more explicit. Buffy and Spike (a vampire) were shown having sex numerous times this season. In one episode, their lovemaking was so violent that the house they were in literally fell down around them. In the musical episode, oral sex was strongly suggested between Tara and Willow.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare