Illyria skrev:3.02 I slutet på s2 tyckte jag det var trevligt att återse Jimmy, nu får han gärna försvinna igen. Hoppas på någon ljuvlig hämnd från Julie när hon får reda på varför han egentligen är tillbaka i New Port.
Illyria skrev:Tyvärr kommer inte säsong 2 nånstans i närheten av s1... s3 verkar bättre än s2 hittills.
Off skrev:Jag tycker säsong 2 var riktigt bra men det verkar inte så många andra hålla med mig om. Jag tyckte till och med om andra halvan.
sp1keout skrev:Poser
När man tänker på vad som var bäst kan man komma fram till att den egentligen inte "bra" i slutet av säsong ett heller. Utan, faktiskt (och jag blir påmind av din bild) försvann en del av serien när Anna försvann. Jag tycker egentligen inte serien var direkt dålig i andra säsong trots att det var en hel del saker som de bara lämnade bakom sig utan att ge någon direkt förklaring till: Bait Shop, hette det så? De slutade besöka det helt som det var, eller så hände det i alla fall inga intresseranta händelser som var värda att ha med i program där heller. Och Zack, har jag seriöst missat eller struntade det i att berätta vad som hände med honom? Och comic book? Kunde de inte säga att han försvann till Italien bara, eller? Nej, S&S, R&M belongs together. Men det är jobbigt att se att folk försöker break'em up hela tiden. Jag vet inte, tror du den här serien kommer hålla mycket längre?
ey skrev:jävla ski8te OC kolla på OTH FFS!!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare