AKS skrev:Efter varje avsnitt var jag rent ut sagt förbannad så det gick inte att fortsätta se. Den var dock inte dålig, men heller inte suverän.
Illyria skrev:Vad var du förbannad på? Det var så det slutade för mig med Rescue Me... Och inte dåligt, men du blev ändå arg?
poser skrev:Rödstrumpor, det är vad ni är.
poser skrev:Jag börjar misstänka att FX gör serier för det manliga könet.
Illyria skrev:AKS: det skulle vara intressant att se vad du tycker om Rescue Me.
Qarlsson skrev:AKS: Det är intressant och höra att du reagerade så starkt på the main man Vic. Att han till och från är en skitstövel råder det ingen tvekan om. Så många gånger som han har stegat över linjen för vad som är moraliskt och etiskt korrekt är egentligen ofattbart. Men sen tycker jag personligen att det finns så mycket mer där som gör honom till en karaktär som väcker stor sympati och beundran, något som växer fram alltmer ju längre man tittar och som kulminerade till ren jäkla poesi i säsong 4
Eller kortfattat - Vic kickar muchos bakdel helt enkelt.
Illyria skrev:Ingen som sett Triangle-piloten?
LWes skrev:Edit: Jag visste ju att den fanns :rolleyes: men jag hade inte laddat hem den för att den inte var med på UPN's höstschema så jag trodde att den var en döding
LWes skrev:HeY skrev:Är det ngn som har sett piloten av Supernatural ännu?
Jag har itne sett den, vad är det för något?
Illyria skrev:Hoppas på att den kommer ha mer arc och att det inte bara blir CotW.
Illyria skrev:Gillar inte Jared P på Gilmore Girls i rollen som ena brorsan, det är ett klart minus.
Illyria skrev:LWes, du får nog vara lite tydligare
LWes skrev:Jag gillade honom inte så mycket, men sen såg jag det här klippet och nu gillar jag honom.
Illyria skrev:Någon mer som ser på Stargate Atlantis? Jag undrar varför de har tagit bort introt nu i s2?
2.03 Hade ingen aning om att de skulle introducera en ny karaktär, men han verkar bli ett bra tillskott. Och han som blivit "smittad" med wraith-vad-det-nu-var är verkligen en mer intressant karaktär nu också, han var ju riktigt tråkig tidigare.
LWes skrev:Följer du både SG-1 och Atlantis eller bara Atlantis?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare